Lookbook | what I wore on Mallorca

17:05


Ahooj!
Nebojte se, brzy už s články z Mallorky skončím :D. Ale když jsem podobný článek dělala minulý rok z Kréty, tak měl docela velký úspěch. Do teď je to nejčtenější článek na celém blogu. Proto jsem se taky rozhodla, napsat ten stejný i letos.

Uvidíte 5 outfitů a předem se omlouvám, že mám skoro pořád ty samé boty, ale odřely se mi z jedněch botů nohy a tyhle boty byly jedny z mála ve kterých jsem úplně netrpěla bolestí. Tak doufám, že to pochopíte :).

dress: Zoot | shoes: Deichmann

top: H&M | shorts: Gate | shoes: Baťa

dress: Zoot | shoes: CCC

top: H&M | skirt: Gate | shoes: Deichmann | necklase: Orsay

You Might Also Like

26 komentářů

  1. I just love the first look !
    I'm a new follower, hope you can check my blog and maybe follow each other ❤️
    xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Looks like a great place for spending your holiday!

    BLOG | INSTAGRAM | FACEBOOK

    OdpovědětVymazat
  3. tie saty na tretej fotke su prenadherne! :3
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný kousky, sluší ti to. Nejvíce se mi líbí první a poslední outfit :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  5. Jeej, najviac sa mi páčia tie šaty :) Ja na dovolenke nosím stále dokola to isté. Aj teraz ma čaká zbaliť sa k moru, takže som zvedavá ako sa s tým popasujem :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty ze zoot (oboje) se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ve všem ti to moc sluší, ale nejvíc se mi líbíš v těch druhých šatech ze Zootu :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se nejvíc líbí druhý outfit s kraťásky a tílkem, do kterého jsem se úplně zamilovala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny outfity jsou krásné a sluší ti to.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Zo všetkých sa mi najviac páčia šaty na trete fotke :)
    Super formát, tiež som nad podobným uvažovala :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  11. Beautiful outfits, i like your style! I especially love the first dress, so cute ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc se mi líbí ten poslední :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hrozně moc Ti to sluší! Mě se nejvíce líbí první a poslední :) Já se za více článků z Malorky zlobit nebudu, takovéhle hezké články o cestování čtu moc ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Všetky outfity sú veľmi pekné a podarené, no najviac sa mi z nich páči práve druhý :) Super nápad na článok!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)