Palma de Mallorca

10:05


Ahooj!
Z instagramu už jistě víte, že jsem byla s rodinou na dovolené na španělském ostrově Mallorca. Fotek mám moře a proto jsem se rozhodla to rozdělit na dva články. Jeden zaměřený na Mallorcu jako takovou a druhý - dnešní na samotné hlavní město Palma de Mallorca. 

Ubytovaní jsme byli 28km od hlavního města a tak jsme se rozhodli, že si tam uděláme výlet. Využili jsme autobus číslo 102 a v pátek v devět hodit ráno jsme vyrazili. Do města jsme se dostali čtyři za 15 euro. 

V Palmě se nachází katedrála La Seu (Panny Marie) a opravdu se vyplatí se na ni jet podívat. Ve skutečnosti je ještě krásnější než na fotkách. Navíc mně se strašně moc líbí spojení hradeb a palem, přijde mi to hrozně zvláštní. Katedrála patří mezi největší gotické stavby v Evropě a pochází už z roku 1229

Palma je vlastně i přístav, kde můžete vidět zaparkované jak malé loďky, tak soukromé jachty a o kousek dál parkují i výletní lodě. 

Celé město je protkáno množstvím malých uliček a náměstíček a kdyby jste se náhodou jako my báli, že vám bude na tom slunku hrozný vedro, tak se bát vůbec nemusíte. V celém město je strašně moc stromů a zeleně, což nás všechny mile překvapilo, tudíž budete velmi často chodit ve stínu

Určitě by stálo za to, letět na Mallorcu právě jen do Palmy na pár dní a pořádně to tam prochodit, protože je zde rozhodně hodně co vidět. 















You Might Also Like

20 komentářů

  1. Krásne fotky. Ja každý rok premýšľam nad tým kam pôjdeme ale nikdy si nakoniec nevieme vybrať a tak chodime do Tatier na turistiku.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tatry a turistika jsou taky naprosto super :)

      Vymazat
  2. Koukám, že se letos na Mallorcu vydalo celkem hodně lidí (i z mého okolí atd..) :) Vypadá to tam nádherně, musím se tam taky někdy podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli budeš mít někdy možnost, určitě jeť :) stojí to za to :)

      Vymazat
  3. Fantastic post! Photos are amazing!
    Kisses :)

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Mallorca vyzerá prekrásne! A vidím, že tento rok sa s dovolenkami tam akosi vrece roztrhlo. No verím, že to stojí za to. Chvíľu som ju aj ja zvažovala, ale možno niekedy nabudúce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak píšou slečny nademnou, aj z mého okolí se tam vydalo spoustu lidí a musím říct, že mě to láká čím dál víc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem na Mallorce ještě nikdy nebyla ale ráda bych se tam podívala. Vypadá to fakt super moc krásné fotky :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, ta cena za bus vůbec není vysoká :) Vypadá to tam nádherně! Miluju články spojené s cestováním :) Těším se na pokračování!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavní města jsou většinou na delší prozkoumávání bohužel:( Ale i tak super!:) Máš moc pěkné fotky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. krásné fotky :) já nikdy na malorce nebyla a přítel tíhne k chorvatsku -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) ale aspoň někam tíhne, horší by bylo, kdyby se mu nechtělo vůbec nikam :)

      Vymazat
  10. The pics are amazing, I haven't been there but it's a place Id love to visit soon ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  11. Ach jaj Mallorca. Raz keď budem veľká tak určite pôjdem na dovolenku na toto krásne miesto. Potulam sa uličkami ochutnám miestne špecialit, okupem v mori... Zatiaľ si ale iba nechám snívať, pokocham sa tvojimi fotkami. Na teraz mi to stačí...

    OdpovědětVymazat
  12. Je úžasné vidět Palmu de Mallorcu tvýma očima. Našla jsem pár fotek, které jsou téměř totožné s těmi mými. :D Závidím ti, že jsi se tam letos dostala. Kdybych mohla, letím tam znovu. Je to úžasný ostrov! :D

    ATUNAI

    OdpovědětVymazat
  13. Na Mallorce jsem byla vloni a naprosto mi tenhle ostrov učaroval. Byli jsme na klasické dovolené v hotelu u moře, ale jeden den jsem si vyrazila po ostrově, byla jsem v kouzelné Valldemose a pak také v Palmě a letěla bych tam hned znovu! Tentokrát na vlastní pěst a více cestovat, protože jak píšeš, je tam opravdu, co vidět <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)