Tvarohová buchta s rybízem

10:33


Čauky!
Aby jste si trošku odpočali mezi článkama týkající se Mallorky, je to dneska receptový článek. Sezóna jahod už nás opustila, ale nahradil ji všude teď všude přítomný rybíz. Sami ho máme snad nejvíce, co si pamatuju. Sám o sobě je docela kyselý, ale do takové buchty s tvarohem a drobenkou se akorát tak hodí.

Nevím jak vy, ale já mám hrozně ráda tvarohové buchty, těsto je takové hezky vláčné a prostě celkově je ta buchta nebo koláč lepší.

Ingredience:
200g másla (alsan)
200-250g špaldové mouky
200g třtinového cukru (popř. jiné sladidlo)
250g odtučněného tvarohu
4 vejce
přášek do pečiva
rybíz

Postup:
Vejce si rozdělíme na bílky a žloutky. Žloutky smícháme s máslem a cukrem a mícháme tak dlouho, dokuď se nevytvoří pěna.  Pomalu přimícháme tvaroh a část mouky a společně vyšleháme.
Z bílků vyšleháme sníh a pak jej opatrně vmícháme do těsta, poté přidáme zbytek mouky smíchanou s práškem do pečiva. 
Na těsto rovnoměrně rozprostřeme rybíz a celou buchtu posypeme drobenkou. 
Pečeme na 180° asi 20 minut.




You Might Also Like

17 komentářů

  1. Mi lu ju rybízovou buchtu s drobenkou. Je to ta nejlepší věc na světě! Aj my mame hodně rybizu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! Hneď by som sa zakusla. Už je to nejaký čas, čo som mala buchty ❀✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  3. Ta musí chutnat skvěle! :) I když podobné buchty moc nevyhledávám, tak na tuto jsem dostala okamžitě chuť :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. It looks so delicious! I have to try this, thanks for the recipe ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ji dělám a s rybízem je výborná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá nádherně! Mám strašně ráda tvarohové koláče nebo buchty. A nebo dělám z bílého jogurtu. Mám ráda, když to pak není ta suchá buchta, ale je to krásně vláčné. Rybízu mám doma dost, takže vyzkouším :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá úžasně ! Hned bych si ji dala ke kávě. :)

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
  8. To vyzerá úžasne! Akurát dnes som rozmýšľala, aký koláčik by som mala upiecť, takže sa určite inšpirujem týmto tvojim skvelým receptom :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam ako by som si dala. Milujem ribízle najmä v českých koláčoch :) Koláče robíte naozaj skvelé :) Najmä vo vašich pekárnach mnaaam <3

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
  10. Toto je u nás doma jasná klasika! :) Často takýto koláč pečieme obzvlášť keď máme domáce ribizle. :)) Ja osobne ho mám veľmi rada. Pekný článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) my teď máme právě strašně moc rybízu, tak jsme si ji opravdu oblíbili :)

      Vymazat
  11. Je to bych si dala ale teda s jiným ovocem, tohle nemůžu. :D tvaroh teď jím ve všem, kupuju si pořád záviny a šátečky :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mě ten spam z Malorky vůbec nevadí :D Krásná buchta! Taky miluju jakékoliv tvarohové buchty a bábovky :) S drobenkou jsou ještě lepší!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)