Raspberry muffins | vegan

11:21


Krásnou slunečnou neděli!
Není nic lepšího než si na odpolední sváču pěkně je kafíčku něco upéct. Jsem si jista, že i když třeba nejste vegani, budou vám tyhle muffiny chutnat. Osobně mě baví zkoušet různé veganské recepty, přijde mi to naprosto super. Těsto je na 12 menších muffinů.

Ingredience / Ingredients 
- 2 hrnky mouky / 2 cup of flour (použila jsem špaldovou / I used spelt flour)
- 1 hrnek rostlinného mléka / 1 cup of plant milk
- 1/4 hrnku nakrájených ořechů / 1/4 cup of chopped nuts
- 2 lžíce oleje / 2 spoons oil
- 1/2 hrnku cukru / 1/2 cup sugar
- prášek do pečiva / baking powder
- špetka soli / pinch of salt 
- 1 lžička skořice / 1 tsp of cinnamon
- 1 lžička vanilkového extraktu / 1 tsp of vanilla extract
- maliny / raspberries

Všechny ingredience kromě malin smícháme dohromady a dáme do formiček na muffiny. Na každý muffin dáme tolik malin, kolik uznáme za vhodně a pečeme na 180° 25 minut. / All ingredients mix together in a large bowl a put to the muffin forms. For each muffin we give as much raspberries as we want and bake it on 180°for about 25 minutes. 






You Might Also Like

12 komentářů

  1. Tak ty musím vyzkoušet, vypadají nádherně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. No mňaaam ! :) Mám hrozně ráda muffiny s přídavkem ovoce.. ať už to jsou jahody, maliny nebo banány.. vždycky je to skvělé.

    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají skvěle, mňam. Muffiny taky dělám, ale většinou čokoládové. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. No musí chutnat úžasně a i krásně vypadají..rozhodně vyzkouším:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, muffinky se Ti povedly krásně nadýchané :O Také jsem už zkoušela jedny vegan muffiny na piknik - jablečné a měly veliký úspěch :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dělala tyhle na svoji oslavu narozenin, protože jedna kamarádka je veganka a snědli se hnedka :)

      Vymazat
  6. muffiny vypadají hodně dobře! :) já mám nejradši čokoládové :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam tie vyzeraju veľmi chutne ani by som neverila že sa da bez vajec niekedy niečo take vyrobiť :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky ráda ochutnávám veganský dobroty a je pravda, že u spoustu z nich by člověk nepoznal rozdíl:) A muffiny vypadají fakt dobře:) Akorát teď jsem chutnala to brownies z fazolí a byla jsem hodně zklamaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že mě fazolové brownies taky nějak extrémně nenadchlo. Ale už jsem zkoušela takhle použít cizrnu a to mě naopak příjemně překvapilo :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)