Sunny saturday

7:37


Možná si budete myslet, že mám jenom jedny slunění brýle a jedny tenisky. No s těma brýlema je to sice pravda, ale tenisek mám víc. Každopádně když vím, že budu potřebovat nějaký, který mě nebudou tlačit a vydržím v nich chodit celý den, sahám vždycky po těchto.

Praha je strašně krásné město, akorát ti lidi to trošku kazí. Nikdy by mě nenapadlo, že projím v sobotu po poledni přes Karlův most bude tak zdlouhavý. Nepotkáte tam čecha. Docela mě překvapilo, že když jsme šly do nějakýho obchodu, automaticky na nás mluvili anglicky a když jsme promluvily češtinou, docela se lekli. Nevím, jestli je to spíš vtipný nebo smutný, ale asi se není čemu divit. Pochybuju, že pražáci chodí o víkendu do centra.







T-SHIRT: Zoot (Vero moda)
JEANS: Zara
SHOES: Nike
BACKPACK: Carpisa
GLASSES: Aldo


You Might Also Like

13 komentářů

  1. Pohodlie nadovšetko. S okuliarami to mám podobne ale už si musím pozriet nejaké druhé.
    Presne toto sa mi stalo keď som bola naposledy v Prahe. Po Čechoch a češtine ako keby sa zem zľahla. Je to divné. Ako keby sa ten Český duch trochu vytrácal. Na jednej strane je super že či už Praha alebo napríklad aj Bratislava sa dajú považovať za multikultúrne mestá ale na druhej strane sa bojím že angličtina vytlačí pôvodný jazyk. Podľa mna by mali vždy začať domácim jazykom, však nech sa niečo cudzinci naučia.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že to není dobře, když na tebe začnou mluvit hned anglicky, přeci jenomjsme češi a náš původní jazyk je čeština, neměli bychom se o ni nechat tak lehce připravit

      Vymazat
  2. Preplnené centrá miest nemám rada, sama som často krát turista, ale keby je v mojom rodnom meste toľko ľudí vždy ked výjdem von, netešilo by ma to :(

    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem v hodně případech turista, ale v Praze bych bydlet nechtěla, zvláště ne v centru

      Vymazat
  3. Na fotkách ti to sluší :)
    Já jsem teda pražák :D a jednou za čas o víkendu jdu do centra na procházku a také se mi stalo, že na mě mluvili anglicky, ale co už :D.

    Prahu celkově mám moc ráda:)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Já mám Prahu taky ráda, je to nádherný město, akorát té češtiny je docela škoda, ale asi se s tím budeme muset smířit :D

      Vymazat
  4. Krásné fotky :) bydlím kousíček od Prahy, takže jsem si podobnou procházku absolvovala nedavno a bylo to naprosto super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mooc pěkné fotky! :) Mrzí mě takové zkušenosti. Po Praze se mileráda projdu, hlavně o víkendu, protože přes týden není moc čas, přesouvám se hned z jednoho místa na druhé a není čas se moc pozastavovat. Ale pravda je, že po takto frekventovaných místech chodím v trochu jiné časy, abych se právě vyhnula tolika turistům. :)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) podle mě hodně záleží na jaká místa v té Praze jdeš. Třeba v neděli jsme byli na Vyšehradě a tam nebyl skoro nikdo, což bylo naprosto super :)

      Vymazat
  6. Hele kdyby jsi na to neupozornila, těch bot ani slunečních brýlí si ani nevšimnu ;) Podle mě je to špatně, když na tebe hned mluví anglicky, aniž by nejdřív poznali, odkuď vůbec jsi.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také s tím nesouhlasím, ale asi si na to budeme muset zvyknout :/

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)