Breakfasts of Easter holidays (banana edition)

9:31


Krásnou sluníčkovou sobotu! Velikonoční prázdniny uběhly jako voda, ale pět dní bez školy a bez stresu bylo rozhodně ku prospěchu. To, že jsem nemusela vstávat jsem využívala na dělání snídaní, protože to je něco, co mám vážně ráda. Napadlo mě, že by bylo fajn napsat článek se každou snídani, co jsem o velikonočních prázdninách měla. Není to nic zvláštního, ale třeba to někomu dodá inspiraci.

Avo toast & PB2 chocolate-banana toast
Zní to zvláštně, ale někdy mám rána, kdy se nemůžu rozhodnout, zda chci snídani slanou nebo sladkou. Navíc jsem měla doma krásně zralý avokádo, tak mě napadlo, to udělat takhle.

Chocolate PB2 jsem čokoládové arašídové máslo v prášku které mám z veganza.store a patří mezi mé oblíbené. Je se sníženým obsahem tuku, výborně chutná a hustotu másla si můžete volit sami podle toho, s jakým množstvím vody prášek smícháte. V kombinaci s křupavým toastem a banánem nahoře, je to nebe v hubě. 

Co se toastu s avokádem týče, na tom není nic těžkého - opečete toast, rozmačkáte vidličkou avokádo, které pak dáte na toast a následně pouze osolíte. 

Voila, slano-sladká snídaně je na světě.


Rozpečená batáta s banánem a chocolate PB2
Další den, další banán a chocolate PB2. Myslím, že to vám dostatečně řekne, jak mně tato kombinace chutná. Ale jíst bramboru ke snídani by mě vážně nenapadlo. Jelikož čtu blog Terezas-diary a tenhle recept (odkaz) mě zaujal, řekla jsem si, že za zkoušku nic nedám. A překvapilo mě to, samozřejmě v dobrém. Sice jsem neměla kešu máslo a tak jsem si to trošku upravila, ale na chuti to rozhodně neubralo. 

Batátu jsem propíchala vidličkou a rozpekla v mikrovlnce (trvá to nějakých deset minut). Následně jsem ji podélně rozřízla, naskládala dovnitř banán a celé to dovršila chocolate PB2. Je to vážně dobrý, pokud máte rádi batáty, vyzkoušejte to. Možná si vás tohle jídlo nezíská, ale možná taky jo.


Jogurtové wafle 
Na waflích mám najraději asi jejich tvar. Líbí se mi, jak vypadají a víte co se říká, člověk jí očima. Máme doma waflovač i silikonovou formu. Obvykle využívám waflovač, ale ne vždy se mně wafle vydaří, proto jsem tentokrát zvolila silikonovou formu a celé jsem to pekla v troubě. Rozhodně jsem neprohloupila. Těsto bylo krásně vláčné a moc mi to chutnalo.

- 40g špaldové mouky
- vejce
- prášek do pečiva
- mléko/voda
- 30g řeckého jogurtu Milko
- sladidlo

Všechny indgerience pečlivě promícháme a necháme 5 minut odstát. Formu si wafle si vymažeme troškou oleje, naplníme těstem a pečeme 20 minut na 150°. Nahoru jsem použila už jen pouze banán a jablko.


Banana-vanilla smoothie
Už jsme si jistě všimli, že banány jsou moje snad nejoblíbenější ovoce. Vážně je nějakou formou snídám skoro každý den. Vždycky jsem si v létě v kavárnách dávala banánový milkshake a nikdy mně nešlo do hlavy, proč je vždycky tak dobrý, když doma se mi to tak dobře nepovede. Už jsem na to přišla. Tohle smoothie chutná úplně přesně stejně, jako můj dříve tak oblíbený milkshake.

- banán
- 150ml vanilkového mléka (použila jsem rýžové od Alnatury)
- půl odměrky vanilkového proteinu
- 200ml vody
- špenát
- lžíce avokáda

Všechny ingredience dáme do mixéru a pořádně rozmixujeme. Vršek posypeme skořicí a můžeme podávat.


Špaldová placka
Další snídaně, další banán. Prosím nepokládejte mě za banánovýho fanatika :D. Děkuji. Co si vlastně představit pod pojmem špaldová placka, Popravdě, ne tak tenkou palačinku, která je extra jednoduchá a přípravu.

- 40g špaldové mouky
- vejce
- 100ml vanilkového mléka
- špětka soli
- lžíce bilého jogurtu
- skořice
- prášek do pečiva
- olej 

Všechny ingredience kromě oleje smícháme v misce a necháme 10 minut odstát. Na pánev dáme trošku oleje, až se pánev dostatečně zahřeje, celé těsto vylejeme na pánev a opékáme z obou stran. Nakonec jsem placku potřela řeckým jogurtem Milko, přidala jsem kolečka banánu, skořici a celé jsem po ještě odzobila datlovým sirupem.



You Might Also Like

13 komentářů

  1. mňam tá placka vyzerá veľmi dobre <3

    OdpovědětVymazat
  2. Mňaaam! Všetko vyzerá veľmi chutne, najviac by som si dala tie waffličky:)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa najviac zaujali tie wafle, musia chutiť úžasne :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. páni, to vypadá fakt všechno úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno to vypadá vyloženě žravě, hned bych ochutnala. Batáty jsem ještě nejedla a v kombinaci s banánem si to vůbec nedovedu představit, ale takhle na pohled to vypadá moc hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno vypadá báječně :) Já miluji toast s arašídovým máslem a banánem ♥

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou tak krásně naaranžované snídaně! Já jsem avokádo nikdy neměla, ráda bych ho ochutnala :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) rozhodně ho zkus :) někdo ho miluje,někdo ho nenávidí, nic mezi tím :D

      Vymazat
  8. Všetko vyzerá skvele, batátu na sladko som ešte neskúšala, ale inak ich milujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to byla také úplně první zkušenost s batátou na sladko, ale musím říct, že mě to příjemně překvapilo :)

      Vymazat
  9. Já už teda batátu nasladko zkoušela a za mě nee :D Mě to teda vůbec nechutnalo :( Ale ty wafle, mňam! Když o tom přemýšlím, mohla bych si je udělat v týdnu na snídani či svačinu, waflovač na kolejích mám, děkuji za inspiraci ♥ A všechny fotky se Ti moc krásně povedly :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)