New in: Nike W Dualtone Racer

17:57


Ahoj všichni!
Pro mě je vážně docela oříšek koupit si tenisky, ale jak už to na jaře bývá, i já nějaké nové potřebovala. Dlouho jsem koukala na internet a čekala, až se mi nějaké zalíbí, protože je to se mnou fakt těžký. Nemám ráda takové ty nové modely tenisek, nelíbí se mi to. Chtěla jsem nějaké normální. 

Když už jsem nějaký našla, neměli velikost a když měli velikosti, tak se mi zas nelíbily. Klasika. Až jsem narazila na tyhle Nike na footshop.cz, konečně měli velikost i se mi líbily. Měla jsem trochu obavu, aby mě byly dobře, protože při objednávání přes internet nikdy nevíte, každá firma má jiné číslování. 

Ale 3x hurá, jsou mi.



You Might Also Like

11 komentářů

  1. Tak ty jsou fakt krásný :) Také jsem si teď kupovala nové, protože u starých se mi rozbila podrážka (kupováno v říjnu, přes zimu jsem je vůbec nenosila :( ). Já bych se asi neodvážila objednat boty přes net :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježda, to je divný, že se tam brzo rozbila podrážka :(
      A objednat boty přes net jsem se taky prvně bála, ale změřila jsem si délku nohy a důvěřovala jsem, že tam mají ty dobré velikosti a vyšlo to :)

      Vymazat
  2. tie sú krásne! ja mám tiež problém nájsť tie správne tenisky :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne tenisky! Škoda, že do môjho šatníku moc tento typ nezapadá, ale na cvičenie by boli super:D:)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) myslím si, že až se trošku opotřebují, tak je na cvičení taky využiju :D

      Vymazat
  4. Bože jsem fakt krásný! Taky mam jedny od Nike a mají i podobný tvar, ale tyhle mají překrásnou barvu. Ani se nedivím ze si měla radost ze měli velikost, takové krásný bych tam nechtěla nechat :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  5. These shoes are our must have for this season! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)