Bítls

9:40


Krásný den!
Jak jsem nedávno říkala, že nejlepší je investovat do zážitků, tentokrát jsem nenavštívila koncert, ale divadelní představení, konkrétně muzikál Bítls v Městském divadle Brno. Konkrétně na hudební scéně.

Který kluk v šestnácti letech nezakládal kapelu? Který kluk jednou netoužil před zaplněným stadiónem už prvním hrábnutím do strun kytary vyvolat nadšené ječení zástupů fanynek? Který kluk nesnil o dráze rebelského rockera? Juřan, Žanek a Pavlík o něčem takovém sní v malém jihomoravském městečku roku 1967 – místo toho drnkají krotké taneční šlágry, jejich kapele schází bubeník a na místních hodech vystoupí jen díky tomu, že jejich zpěvačkou je dcera předsedy MNV. Jejich život se však změní když se v městečku objeví dva tajemní cizinci – první, který si v elegantním obleku objednává martini s vodkou (říkejme mu třeba James B.) a druhý, který nápadně připomíná jednoho z členů kluky zuřivě milovaných Beatles. A jsou to právě písně této legendární kapely, které v naší inscenaci budou hrát klíčovou roli: Here Comes the Sun, Love Me Do, Lucy in the Sky with Diamonds, All You Need Is Love,  Michelle, Help!, A Hard Day's Night... Původní jukebox-muzikál osvědčeného autorského tria Slovák-Šotkovský-Štěpán nabídne vydatnou porci radosti z nestárnoucích hitů dua Lennon-McCartney i dosti bláznivý retro příběh o klukovském snění o velkém rockovém světě. (zdroj)

Představení trvalo téměř tři hodiny a jak se mi to líbilo? bylo to perfektní. Vážně. Pokud se rádi smějete a myslím, že každý se rád zasměje, máte rádi muzikály a nebo prostě chodíte rádi do divadla, udělejte si čas a navštivte Bítls, rozhodně toho nebudete litovat. Téměř celé představení jsem se smála, herci předvedli parádní výkon. Hned bych na to šla znovu. Takže za mě rozhodně DOPORUČUJI.




You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já chodím do NdB a městské trochu opomíjím. Přijde mi, že mají proti národnímu slabší činohry, ale muzikály bývají parádní, to zase ano. Naposledy jsem tam viděla Flashdance a byla to pecka, ráda na to představení vzpomínám. Jen škoda, že mají (i pro studenty) tak drahé lístky. Návštěva národního mě vyjde na třetinu.

    OdpovědětVymazat
  2. Brno miluju. Chtěla bych tam bydlet. Už jen takovéhle kulturní vyžití o tom, že je to super město, svědčí více než přesvědčivě. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já muzikály miluju, bohužel je přítel ze srdce nenávidí :D Takže jsem byla jenom na pár, když jsem byla ještě hodně malá - na Děti ráje a Robinu Hoodovi. :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)