Friday (13.4.2018)

14:27

Ředitelské volno z důvodu příjmaček, kdo by to nechtěl. Ačkoli mělo pršet, nakonec se počasí umoudřilo a z pátku se vyklubal neočekávaně fakt skvělej den. 

Vzhledem k tomu, že rodiče byli s práci a brácha ve škole, jsem dopoledne využila jen pro sebe. Udělala jsem si snídani - ovesnou kaši s granátovým jablkem, banánem a poprvé v životě jsem měla dragon fruit. Vždycky jsem to chtěla ochutnat. Musím říct, že to rozhodně líp vypadá než chutná. Potom jsem si umyla vlasy, nalakovala nehty a o půl druhé odpoledne jsem vyrazila směr Brno.



Ochutnej Vietnam, přesně proto jsme s mamkou, bráche, tetou, sestřenicí a bratrancem vyrazili do Brna. Akce se konala na Malé Americe. Bylo to takový hodně malý, ale ochutnala jsem pár netradičních věcí a prostředí mně osobně bylo hrozně sympatické.





Celý den jsme zakončili procházkou kolem Petrova a na zelňáku s Aperolem. Řekla bych, že tenhle můj day off se vydařil na jedničku. 



You Might Also Like

8 komentářů

  1. Já měla naštěstí volný celý týden a to díky dálkařům.. :)
    Jinak vietnamské jídlo úplně zbožňuju a mohla bych ho jíst pořád.
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych si někdy doma udělat ty průhledné rýžové placky :D :D hrozně mě to láká

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to sis teda parádně užila den volna! :) Já ho strávila ve škole a poté jsem jela za přítelem do Olomouce, tak jsme si zašli na jídlo a pak padl nějaký ten dezertík :) Mám ráda Vietmanskou kuchyni, takže bych si tam určitě pochutnala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že výlet byl super, protože každý výlet do Brna prostě musí být super! :D Ehm, jo, bydlím v Brně... Malá Amerika je fajn, párkrát jsem tam taky byla, i když občas mi to tam připadalo trochu zmatený. A Momenta je absolutně nejlepší, zvlášť když vytáhnou tu zahrádku! Naprosto miluju jejich zákusky, i když jsou trochu dražší, ale zrovna u nich to opravdu chápu...
    Kout Světa

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsi měla pátek 13. opravdu vydařený. Na tu akci bych taky chtěla, ty jídla musela být vynikající :) Jinak to dragon fruit chci taky ochutnat, tak jsem na to zvědavá :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to hezky, to ovoce jsem taky chtěla vyzkoušet, ale jak píšeš..asi se na to vyprdnu :D u nás jsem to nikde v obchodě neviděla, já docela lituju, že náplavka je hrozně daleko, ráda bych si tam chodila pro ovoce a zeleninu. :) co se týče toho jídla, já thajskou ani jinou takovou kuchyň ráda nemám, jediné co mi chutná jsou ty suché nudle od wietnamcu ve stanku :D nudle, sojovka, zeli, cibule :D toho bych se mohla ujist ale to je vše..

    OdpovědětVymazat
  7. Aj napriek tomu, že nie vždy mám chuť vyskúšať nejaké nové jedlo, všetko to vyzerá fantasticky :) Aj to prostredie!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)