Weekend breakfast lover

15:17

To, že mám ráda jídlo, už jistě všichni víte a myslím si, že nejsem jediná. Co se ale jídel během dne týče jsem rozhodně beakfast lover, miluju snídaně všeho druhu, ať už se jedná o slanou nebo sladkou, i když obecně preferuju tu sladkou. Co je ale zajimavé, když jsem někde v hotelu, tak si dám snídani slanou. O víkendu si někdy dělám náročnější jídla jako palačinky, wafle a tak podobně, ale většinou mám nějakou svoji klasiku.

V dnešním článku vás čekají dvě snídaně, kterej jsem měla minulý víkend v sobotu a v neděli. V hlavní roli se ocitlo mango. Tak pojďme na to :).

SOBOTA
Přemýšlela jsem nad tím, na co bych tak měla chuť a padlo to na klasiku - ovesná kaše. Miluju ovesnou kašu a jsem přesně ten člověk, který je shcopný ji jíst pořád a nepřejí se mu. Snažím se střídat ovoce i různé oříšky, které na ni dávám, aby to přeci jenom bylo pokaždé trošku jiné.

Nedávno jsem u Tess Begg narazila na to, že ona dělá ovesnou kaši jakoby z ovesné mouky, že si vločky nejprve rozmixuje. Přišlo mi to zajimavé, tak jsem to vyzkoušela a vážně je to skvělý. Moc mi to chutná a když mám o víkendu právě trošku víc času, dělám si právě tuhle kaši s rozmicovaných vloček.

 - 40g ovesných vloček
 - 1tbs chia semínek
 - 5 kapek vanilkové stévie 
 - mango
 - kakaové boby
 - slunečnicová semínka

Ovesná kaše s mangem, kakaovými boby a slunečnicovými semínky / Oatmeal porridge with mango, cacao nibs and sunflower seeds


NEDĚLE
Vždycky jsem chtěla vyzkoušet francouzské tousty, ale recept na ně byl strašně složitý a zdlouhavý a co si budeme povídat, moc zdravé to taky není. Proto jsem hledala nějakou zdravější a hlavně jednodušší variantu a tuhle snídani. A našla jsem (třikrát hurá) recept je z fitrecepty.info a měl u mě úspěch. 

- větší vejce
- 2 lžíce mléka
- 2 tbs skořice
- 1,5 tbs medu/javorového sirupu
- dva plátky toastového chleba 

Všechny ingredience promícháme s misce. Jakožto milovník skořice a sladkých věcí jsem použila více skořice a medu než bylo v původním receptu. Plátky chleba necháme nasáknout a poté opékáme na pánvi. Doporučuji podávat s lesním ovocem, popřípadě extra medem.

Francouzký toast s malinami / French toast with rasberries


Jaké jsou vaše oblíbené snídaně?


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Oboje vyzerá veľmi chutne. Ja mám tiež veľmi rada raňajky a milujem to keď mám ráno čas a môžem si ich vkľudne pripraviť a zjesť, lebo keď idem do školy tak raňajkujem vo vlaku ovesnú kašu, a to samozrejme nie je ono :D
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc krásně nafocené! :) Už jsem také hodně četla o tom dělat kaši z vloček rozmixovaných na mouku, zatím jsem ale vždy byla líná :D Já ke snídani miluju (pudinkovou) ovesnou kaši a pak takové ty klasiky jako zdravé lívanečky či palačinky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) pudinkovou ovesnou kaši jsem si zrovna dělala dneska na snídani a byla moc dobrá :D

      Vymazat
  3. Mám ráda víkendy, protože je čas si takhle pohrát se snídaní :). Obě vypadají naprosto božsky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten toast vypadá dokonale! Já mám ráda takovou tu klasiku, bílý jogurt s vločkami:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Oh, francouzské tousty! Už jsem je dlouho neměla, jak jen jsem mohla zapomenout na takovou dobrotu😵
    Dříve jsem taky patřila k těm, co jedli pořád ovesnou. Pak jsem se jí přejedla, ale teď, asi po roce a půl na ni zase jednou za čas dostanu chuť ☺️

    https://written-bymichelle.blogspot.cz/?m=0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem jednou měla dobu, kdy se mi ovesná přejedla, ale brzy mě to přešlo :D

      Vymazat
  6. Vypadá to skvěle, hned bych si dala :D já mám ráda třeba rýžovou kaši a nebo klasicky kukuřičné lupínky s mlékem :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Jestli něco vážně miluji, tak dlooouhá rána a boží snídani - tenhle článek je super!! <3 Já nejradši snídám ovesnou kaši s ovocem/sójovým pudinkem a zelený nebo bylinkový čaj :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to fantasticky. Francouzské toasty miluji a jelikož jsem je dlouho nedělala, tak se na ně vrhnu a udělám je hned zítra ke snídani. Díky za tip :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Vy francouzské toasty vypadají nádherně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam! Tak to vyzerá úžasne :) Francúzsky toast chcem už veľmi dlho vyskúšať

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  11. Bez snídaně není rána. Mám ráda sladké i slané snídaně. Někdy si dám zdravou jindy méně zdravou. Já si ovesné vločky taky mixuji, ony jsou pak jemnější a lehce stravitelné. Ač nejsem celiak, tak jsem si poslední dobou oblíbila rýžové kaše, které si pak doplním ovocem, semínky s trochou javorového nebo datlového sirupu. A dneska mám třeba jenom housku s medem.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)