Vanilla muffins | Vegan

12:59

Vzhledem k mému předsevzetí, že budu zařazovat více vegasnkých potravin, jsem se pokusila udělat veganské muffiny. A kupodivu, sama se tomu divím, dopadly nad očekávání dobře :D. Recept je naprosto jednoduchý, jen všechno smícháte v jedné misce a je to.


Ingredience:
 - 220g špaldové mouky
 - 30g vanilkového proteinu
 - prášek do pečiva
 - 100g hořké čokolády
 - lžíce lněných semínek (8g)
 - sladilo (použila jsem stevii)
 - 100ml oleje
 - 300ml roslinného mlék
 - lžíčka vanilkového extraktu 

Postup: 
Postupně přidáváme všechny ingredience do jedné misky (od sypkých po mokré). V případě nutnosti ředíme těsto mlékem/vodou. Pečeme na 180° 25 minut. 



You Might Also Like

14 komentářů

  1. Jéé, děkuju za tenhle recept! :) Určitě vyzkouším :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, ty vypadají luxusně! Také jsem jedny veganské dělala, ale jablečné a měly veliký úspěch :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, že měly úspěch, jablečné muffiny mám hodně ráda :)

      Vymazat
  3. To vypadá moc chutně a ještě docela lehce. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají super, moc díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé tak ty jsou roztomilé!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jee tyhle formicky mam taky. Muffiny vyzkousim, ještě nikdy jsem nic veganskeho nedělala, tak by to chtělo vyzkoušet :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. U všech bohů, jednoduchý vegan recept ze surovin, které už mám doma? Měla jsem vzato, že něco takového je úplně nemožné. Tohle zaručeně vyzkouším, tím jsem si jistá :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)