Brunch in Renocar Brno

17:01

Ahoj!
Vždycky jsem byla holka, co má ráda jídlo (když teda pomineme dobu, kdy mně byly tak dva roky a nechtěla jsem jíst nic jinýho než banán s tvarohem a nastrouhanou mrkev a jabko). Samozřejmě jako každý mám některá jídla, která mně nechutnají, ale na druhou stranu mně strašně moc věcí chutná, zvláště pak, pokud se to týká dezertů a sladkého obecně.

Brunch. Co se vám vybaví, když se řekne brunch? určitě instagramový kavárny a přeplněný flatlay dobrýho instafriendly jídla. Nikdy jsem na žádném nebyla a proto jsem na tenhle byla docela zvědavá.

Při příchodu jsme dostali menu, s předkrmama, hlavníma jídlama a dezertama. Protože jsme byli čtyři a všichni jsme chtěli všechno ochutnat a pak se na základě toho rozhodnout, co nám chutnalo nejvíce a to pak dát znovu. A co jsme si dali?

 - volská oka se šunkou a zeleninou
 - bagetky s hummusem, hermelínem a brusinkami, caprese bagetky
 - avokádový toust s vajíčkem
 - toust s kozím sýrem, nivou a pečenou hruškou
 - čokoládový koláč
 - pěna z mascarpone s borůvkami


Všechna jídla byla moc dobrá, avokádo miluju, ale i přes to všechno musí říct, že ze slaných jídel mně nejvíce zaujal ten toust se sýrem a hruškou. To zvláštní spojení chutí, které na první pohled nevypadá zrovna nejvíc lákavě, víc než mile překvapilo. Bylo to přesně vyvážení chutí, podle mě se to povedlo na jedničku.

Dezerty tady nebyly vůbec špatný, více mně asi chutnala ta pěna, ale komu by nechutnal čokoládový dort/koláč? myslím, že něco takového není ani možný.


Možná si řeknete, že jsem z takového brunche musela odcházet totálně přejezená, ale opak je pravdou. Vzhledem k tomu, že jsme byli čtyři a každý ochutnal od každého kousek, paradoxně nepřipadala jsem si moc najezená.

Určitě bych v menu ocenila i nějaké lívance nebo palačinky, to by dle mě na brunchovým menu mělo být a trošku jsem byla i sklamaná, že jsem to při čtení nenašla, ale zase nemůžu chtít všechno.

Chodíte na brunch? co si nejraději dáváte?






t-shirt: C&A
skirt: Reserved
shoes: Converse
jacket: Ann Christine

You Might Also Like

11 komentářů

  1. mňam, to jedlo vyzerá skvele ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jídlo vypadá skvěle, určitě to musel být hezky užitý den :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nad hummusem už uvažuju delší dobu a pořád ne a ne si ho koupit!! Pěkně sepsaný článek:)

    OdpovědětVymazat
  4. My si nejčastěji děláme brunch doma s přítelem :) Nikdy nám nechybí namazaný chleba, čerstvá zelenina a nějaká sladká tečka :) Mě nejvíce z vašeho výberu zaujala pěna z mascarpone s borůvkama :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam to jídlo vypadá úžasně! A moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá moc dobře! :) Taky miluju jídlo sice jsem vybíravá, ale i tak :D
    Na Brunchi jsem ještě nikdy nebyla :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tam jsem na brunch ještě nikdy nebyla, ale nedávno jsme byli kousek od svoboďáku, vůbec si nemůžu vzpomenout, jak se to jmenovalo, ale bylo to boží!!! Měli vynikající vejce benedikt, jen jsme docela dlouho čekali, ale jinak boží! :)) A tenhle brunch taky vypadá moc dobře, přidám si ho na seznam :))

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Tak te´d se mi úplně sbíhají sliny :) To jídlo vypadá naprosto skvěle :) Hned mám chuť taky vyzkoušet nějaký brunch :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na brunch jsem v životě nešla, ale tedy to jídlo vypadá skvostně. :) Jsem na tom stejně, většinu jídel mám fakt ráda. A čokoládový koláč bych si dala už delší dobu. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jak já miluji tyhle články s jídlem. Ještě že jsem byla před chvílí na obědě :D Na žádném brunchy jsem ještě nebyla, ale určitě bych ráda vyrazila. To jídlo vypadá fantasticky a tobě to moc slušelo :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)