About last two months

15:34



Ahooj.
Dlouho jsem tu nebyla, vím to. Nevím ani proč, ale neměla jsem moc náladu, nechtělo se mi nad ničím přemýšlet a celkově jsem mi přišlo, že i kdybych chtěla napsat nějaké články, stejně by to na mně bylo poznat, takže jsem to radši nechala být. Dneska jsem přišla ze školy a úplně jsem měla náladu, něco psát, tak jsem otevřela notebook a píšu tenhle článek a takhle by to podle mě mělo být.

A co se tedy za měsíc srpem a září událo?

Začněme druhým měsícem prázdnin, který utekl neskutečně rychle. Na přelomu července a srpna, jsme byli v Jizerských horách, o kterých byl také můj poslední článek. Pak se to semlelo strašně rychle a odjížděla jsem na tábor (o kterém vám určitě ještě napíšu podrobnější článek). Vždycky když tábor skončí, už je v podstatě jako by skončily prázdniny, pomalu vycházejí na povrch rozvrhy, všichni se ptají na školu a všechno všude vám ji připomíná.



Září.
Nastoupila jsem do maturitního ročníku u nás na gymplu, což je další naprosto neskutečná věc. Navíc všichni mají otázky typu: kam půjdeš na vysokou? a už se učíš? kolik máš přečtených knížek? atd. atd. Zatím, naštěstí mi ta škola zas tak strašná nepříjde, i když jednoho strašáka mám - nevím, co si vybrat k maturitě, jestli státní matematiku, nebo školní zsv. Jestli máte někdo nějaké zkušenosti, byla bych moc ráda, kdyby jste mi napsali.

Na začátku září proběhly tradiční hody v městě nedaleko od nás, kterých se každý rok účastníme a byly super. Každý rok se povedou, vždycky vyjde počasí a letos to nebylo vyjímkou. Jako menší jsem se strašně moc těšila na kolotoče, ale jak člověk roste, tak se to docela mění. Pořád sice občas na nějaký ten kolotoč zajdu, ale už to není jako dřív.

Tento víkend se u nás konala pouť, na kterou přijedou všichni příbuzní no a určitě to znáte. Počasí nejprve hlásili škaredé, nakonec to však vyšlo lépe, než jsme všichni čekali. Pouť jako už tradičně uzavřela celé září.

HELLO OCTOBER

viděla jsem pár naprosto úžasných západů slunce

a taky jsem jeden den měla fakt dobrou snídani

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Zrovna nedávno jsem přemýšlela, kde je tvůj konec a jsem ráda, že jsi zase zpátky! Člověk by se rozhodně neměl nutit do psaní :) Ty západy jsou naprosto nádherné! ♥ A ta snídaně taky vypadá skvěle a to nemusím avokádo :D :D Ať se Ti v maturitním ročníku daří! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. :) haha s tím výběrem ti nemuzu pomoct, ale matiku bych fakt nechtěla :(.. Jinak ta snídaně vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta snídaně je nejlepší, mňam. Jinak já bych si vybrala to, v čem si věřím a vím, že mi půjde.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Občas je fajn si odpočinout, pokud to miluješ, vždy se vrátíš:)

    Jinak moc krásné akce, až ti je závidím:-). Já většinou trávila prázdniny pracovně..:-).

    OdpovědětVymazat
  5. Já Tě nechci nějak podceňovat, ale být Tebou, tak jdu raději do ZSV. Ona se ta matematika fakt nezdá a může člověka pěkně potrápit. Každopádně ať už se rozhodneš jakkoliv, tak Ti přeju hodně sil na učení a samozřejmě úspěch u maturity. Věřím, že to zvládneš. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné fotky, to jedlo vyzerá neskutočne chutne! :)
    xx Mon
    lifebymon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tie raňajky vyzerajú naozaj chutne! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  8. Maturitu zvládneš ani nebudeš vedieť ako a kedy. :) Vždy je obrovským strašiakom len na začiatku. Prajem však veľa šťastia a pevné nervy. :)

    OdpovědětVymazat
  9. No tak ta snídaně je uplně skvěla! :) a jinak k tvému "návratu", takhle přesně to má být :) píšeš jenom když chceš, když máš nápad a náladu na to :)

    OdpovědětVymazat
  10. I'm happy you're back ^^ The pics are awesome and the breakfast looks delicious and healthy!
    xx

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherně forky <3 a chlebík s avokádem bych si taky dala! Hned teď :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)