Po čem muži touží

12:09

Ahooj.
Tentokrát jsem zavítala do kina. Po dlouhé době a to do Brna do Velkého špalíčku.Vzniklo to zcela neplánovaně, kamarádky říkaly, že půjdou na Zrodila se hvězda a jestli nechci jít taky. Proč ne, řekla jsem si. Jenomže, pak jsme zjistily, že ten film hrají moc pozdě, ale do kina jsme jít chtěly, tak jsme dali šanci filmu Po čem muži touží.

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (zdroj)

Film jako takový jsem čekala horší. Hodně lidí říkalo, že je to blbost, tudíž jsem od toho ani žádná očekávání neměla. A ono je to kolikrát mnohem lepší. Možná jsem i čekala, že to bdue horší, než to pak ve finále bylo.

Pobavíte se u toho filmu, některé scény jsou vážně vtipně natočené a smálo se celé kino. Takových scén je tam několik. Pointu filmu jsem také pochopila, ale znovu na to jít nepotřebuju. Řekla bych, že když se na to podíváte někdy doma, tak proč ne, ale do kina na to nemá cenu chodit.


You Might Also Like

11 komentářů

  1. Tenhle film mě moc nezaujal a nejspíš si ho ani doma nepustím.. Přeci jen filmů na podobné téma je spoustu a z tohohle filmu nemám dojem, že by patřil mezi ty povedenější :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem se dívala na program kina a uvažovala, že bych na tenhle film zašla, ale po Tvém článku asi ještě pouvažuju, jestli si raději nepočkám, až se bude dát stáhnout :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sa na tento film veľmi teším, už len kvôli hereckému obsadeniu. :) Už som si zvykla na to, že ľudia kritizujú film, ktorý sa mne vo finále páči, ale nevadí, asi som divná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tento film som nebola, ale keď som videla plagát, tak ma to zaujalo. Inak pekný článok. Budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: https://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak k tomu budu muset přemluvit přítele :D Mě se námět líbí, ale asi to není taková pecka, jako si jít užít tu atmosféru do kina :) My teď naposledy byli s přítelem na Venomovi a to bylo teda něco v tom kině! :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Rozmýšľala som, že na to pôjdem do kina aj ja :) Určite ma tento film veľmi zaujíma!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  7. Já na ty dnešní český kinový filmy moc nejsem, ALE! Když jsem na to viděla upoutávku, tak jsem si říkala, že bych se na to možná i podívala.

    Dokonalý tabu

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych na český film do kina nešla, ale pokud ho budou dávat v televizi, tak kouknu, někdy mě to i baví :D

    OdpovědětVymazat
  9. Langmajera mám moc ráda, ale české filmy příliš nevyhledávám, takže bych na to do kina asi nešla. :-) Každopádně na doma to bude určitě super. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Podle upoutávky to nevypadalo zle, ve finále jsem ale odcházela docela zklamaná. Měla jsem zbytečně prehnané očekávání bohužel :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)