Co rok 2018 dal a co vzal

18:36

,,Whatever happened over this past year, be thankful for where it brought you. Where you are is where you are meant to be."

Koukám s bráchou na Harryho Pottera a při tom přemýšlím, jaký byl vlastně můj rok 2018. Čím starší sem, tím rychleji ten čas utíká. Vzbudím se, jdu do školy, jdu ze školy učím se a tak pořád dokola. Občas do toho vlezou nějaké prázdniny, v lepším případě ty hlavní, v horším pouze nějakej ten týden off, který všichni tak strašně během roku potřebujeme


Když bych měla shrnout, co mi rok 2018 dal a co vzal, rozhodně bude těch lepších zážitků více než těch špatných. Uplynulý rok byl pro mě hodně ve znamení cestování - navštívila jsem Orlické hory, Benátky, Mallorcu, Budapešť, Jizeské hory a mnoho dalších míst. Mám ráda cetsování, jelikož díky tomu, nejenže poznám něco nového, ale po nějaké době se těším zpět domů. Má to jakési své kouzlo. 

Také jsem zvládla sníst hodně dobrýho jídla, vypít poměrně dost alkoholu (na což moc pyšná nejsem, ale buďme upřímní). Dokonce i něco dobrého uvařit a na druhou stanu mě potkalo i několik špatných kuchařských pokusů. 


Papírově jsem se stala dospělou, ale připadám si pořád jako to malý dítě, které má strašně rádo koukání na pohádky, hraní her a dělání všelijakých blbostí. Čím dál víc se stotožňují s tím, že známky neměří inteligenci a věk neurčuje dospělost. 

Vždycky mně přišlo cosi magického na novoroční noci, kdy se starý rok potkává s tím novým a my vstupuje do něčeho úplně nového a všichni jsme zvědaví, co nový rok přinese. Koho potkáme, jak moc budeme cestovat, jestli se nám bude dařit nebo naopak ne. Je to plné překvapení a očekávání. 

,,And suddenly you know... It is time to start something new and trust the magic of beginnings."

Do nového roku bych Vám chtěla popřát, hlavně hodně zdraví, i když je to takové klišé, ať si jdete zatím, co chcete a ať se k tomu dostanete, nebo se alespoň přiblížíte. Užijte si Silvestra jak nejlépe můžete. 
Těším se na Vás v příštím roce. 


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Taky ti přeji krásný rok 2019, ať se ti v něm splní vše co si přeješ :) je super kolik míst jsi letos objevila, i já jsem se podívala na krásná místa :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Na Malorce jsem byla taky a bylo tam nádherně, hned bych se vrátila. Taky ti přeji krásný nový rok a v něm jen to nejlepší. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tvé články mi prostě chybí :-* Krásný start do nového roku i Tobě ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)