New year, new me?

18:18

,,My New Year resolution is to stop wondering if I am good enough for other people and start wondering if they are good enough for me."

Pokud chtějí lidé něco změnit, většinou čekají na 1.1., protože když přeci začíná nový rok, tak i oni mohou začít znovu. Jinak. Dlouho jsem nevěděla, jaký na to mám názor. Nicméně si myslím, že je naprosto zbytečné aby někdo, kdo si například v červnu řekne, že by měl přestat kouřit, po po prvních nezdařených pokusech řekne: tak začnu až od nového roku. Nesmysl. Když někdo něco chce, měl by začít hned, teď a nečekat na nový rok. Krásný obrázek jsem viděla na fitclan.sk, který vystihuje přesně to, co myslím. 

Mezi nejčastější novoroční předsevzetí obecně patří přestat kouřit, zhubnout, méně chodit na párty a pít méně alkoholu. Stejně to ve většině případech končí pomalu ještě dříve, než to začala. Hodně lidi má totiž all or nothing mindset. Nebudu lhát, taky taková jsem, ale snažím se to odnaučit. Pomalu, ale jistě.


Hodněkrát jsem si už dala předsevzetí, že budu jíst zdravěji a podobné další věci. Víte jak jsem dopadla? Klasicky. Jo v lednu jsem to možná vydržela, no dýl už ne. Proto se snažím to brát tak, že neexistuje nezdravé jídlo, jen nezdravé množství. A je mi líp. 

A jak jsem na tom letos? nějak to nepřeháním. Vyloženě předsevzetí si nedávám, jen mám pár věcí, které kdyby se v roce 2019 povedly, byla bych jedině ráda. 

Chtěla bych objevit zase pár nových míst a zažít hodně zážitků. Když všechno dobře dopadne, tak mě čekají nejdelší prádzniny mýho života. S tím se pojí i to, že bych chtěla (obviously) udělat maturitu, na což navazuje i to, že bych se chtěla v následujícím roce míň vymlouvat, ať už se to týká školy nebo čehokoli jiného. 

Ať už si předsevzetí dáváte nebo ne, přeju Vám, aby jste dosáhli svých cílů, toho, co si v životě přejete. A pamatujte, že začít můžete kdykoli, nemusíte čekat na začátek nového roku. 

M.

pinterest





You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já jsem si předsevzetí nikdy nedávala, ale letos jsem si jedno dala, byť šťastná. Držím palce s maturitou. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Pár předsevzetí jsem si tento rok dala, tak snad se mi podaří, splnit je

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nikdy předevzetí nedávala. Ale od loňska si dávám taková přání. Není to nic, co musím nutně splnit jinak budu nešťastná, ale když se to podaří, tak budu ráda. A dávám si je i během roku a ne jen na přelomu. A musím říct, že mi to vyhovuje :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  4. Ani ja si predsavzatia nedávam, niekedy som to robila, dávno...nikdy to neplatilo dlhšie než týždeň :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vnímám to úplně stejně :) A s tím Novým rokem/pondělím/1. k měsíci si říkám vždy to stejné, že pokud chci začít dělat něco jinak, můžu okamžitě a nemusím na nic čekat :) Jinak já i po prvním roce na vš měla prázniny 3,5 měsíce, záleží to jen na to, jak brzy začneš zkoušky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)