Banánový chleba s borůvkama

18:36


Vždycky jsem koukala a říkala si, co lidi vidí zajimavýho na banánovým chlebu? Vždyť už jen ten název zní dost zvláště. Banán a chleba? no nezní to moc dobře. Každopádně jsem šla do alberta a měli tam takový akorát zralý banány, tak jsem si říkala, že proč to nezkusit. 

Přemýšlela jsem, co by tam mohlo patřit. Vzhledem k tomu, že mi sladký recepty jako různý koláče, dorty a buchty moc nejdou, docela jsem se toho bála a byl to takový hokus-pokus docela. Ale světe div se, ono to vyšlo, a doma měl mnohem větší úspěch než bych čekala.

Já jsem ho ochutnávala nejdřív samotnej a pak s oříškovým Cheat spread snickerdoodle caramel od r3ptile, který byl bohužel ke sklamání všech pouze limitka. 

Potřebujeme:
3 banány
1 vejce
1,5 hrnek mouky
3/4 hrnku cukru 
Prášek do pečiva
1 lžíce oleje 
2 lžíce jogurtu
hrnek mražených borůvek


Postup:
Smícháme si všechny sypké ingredience. V druhé misce si rozmačkáme banány a přidáme k nim všechny mokré ingredience. Vajíčko oddělíme na žloutek a bílek. Žloutek přidáme k banánům a z bílku vyšleháme sníh. Následně smícháme suché a mokré ingredience. Opatrně vmícháme sníh a nakonec přidáme borůvky. Pečeme na 180 stupňů 60 minut. 




You Might Also Like

10 komentářů

  1. Vypadá dost dobře. Ještě nikdy jsem banánový chleba nejedla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si vždycky říkám, co lidi vidí na banánovém chlebu :D Ale snad každý si ho pořád chválí, tak bych ho konečně měla taky už vyzkoušet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Asi bych se na tyhle články neměla dívat pozdě večer. Vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. A já si nejdřív myslela, že je to čokoláda! :D Ale vypadá skvěle! Banánový chlebík miluju - sama mám na blogu asi 2 recepty na něj :) Banán samotný nemůžu ani vystát, ale prostě banánový chlebík nebo muffiny naprosto zbožňuju. Nebo to bude tou čokoládou?... :D :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Recept ukládám a hned zítra peču ! Nebýt zavřený obchod naproti, jdu pro banány hned teď ... vypadá to opravdu moc moc dobře, mám na něj teď šílenou chuť :D

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ten je teda paradne nadýchany a stym masličkom no mňam♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiši mňam, tohle vypadá fakt hodně dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé mňam, já dneska dělala taky! Tyto chlebíčky jsem si zamilovala.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam...vyzerá skvelo. Už dlhšie som chcela banánové chleba vyskúšať, teraz si ho určite spravím aj doma.
    Simple but significant

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)