Valentýnský (ne)šílenství

12:33

Valentýn. 14. února. V obchodech už od Vánoc vidíme plyšový medvídky se srdíčkama a nápisama I love you. You are the only one. I love you to the moon and back atd. Kluci kupujou holkám kytky (když si vzpomenou), holky se pak na instagramu předhání, která, že to dostala lepší dárek a nezadaný holky tráví často den s kámoškama u vína s čokoládou přemýšlením, jakto, že jsou zase tento rok samy, když si minulej rok řekli, že se to už rozhodně musí změnit. Každej rok stejnéj průběh. Rutina.


Jo chápu, že někdo to má rád. Samotná myšlenka toho svátku není zas až tak špatná, jen je to strašně komerční. Nevím, nedokážu to asi moc posoudit, jelikož se už nějakej ten rok řadím k vínu a čokoládě. Ovšem bez přemýšlení, jakto, že jsme na sebe zbyly zase jen my dvě .

Trávit čas s někým by nemělo být něco jako povinnost jenom proto, že je to zrovna napsaný v kalendáři. Nezdá se mně to úplně správný. 

Když si vezmete starý lidi, ti nepotřebujou nějaký datum k dokazování toho, jak moc se i po těch letech mají vlastně rádi. 

Ať už na to máte názor jakejkoli, užijte si dnešní den, stejně jako si užijte i ten následující a pokud jste třeba právě po rozchodu, kupte si tu čokoládu nebo Ben&Jerry. Na tom nestojí svět. 

M. 




You Might Also Like

6 komentářů

  1. My si na Valentýna uděláme vždycky radost malou čokoládkou. Jinak ho neslavíme.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem byla vždycky toho názoru, že ho neslavíme a že láska se nemusí dokazovat jen tenhle den, ale postupem času jsme s přítelem dospěli k názoru, že je to příjemné zpestření. Dáme si malý dáreček a dojdeme si na obě nebo večeři :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, že není potřeba si lásku dokazovat z povinnosti jeden konkrétní den. Spíše je to o maličkostech a malých radostech každý den :) Valentýna neslavíme, ovšem osobně mě to trochu mrzí, protože přítel si na nějakou drobnůstku co potěší na duši vzpomene sotva jednou za rok. Ty malé radosti u nás moc nefungují.

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme s přítelem slavili Valentýn až v pátek, protože jsme ve čtvrtek večer byli oba v práci :) překvapil mě kytičkou a raffaelem, já mu dala knížku Our Love Challengers a zašli jsme si na parádní večeři :) asi mu navrhnu, abychom to praktikovali častěji :D není špatné cítit se jako dáma 😇

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jste měli pěknej Valentýn :) na večeři bych taky někdy šla, ne že ne :)

      Vymazat
  5. My neslavíme, přítel si uvědomí, že je Valentýn a když mu přes messenger popřeji hezkého Valentýna, ale jinak nic... nicméně mi pak přišlo docela líto, když jsem stála v Kauflandu a za mnou byla fronta chlapů s kytkou v ruce, ne že bych potřebovala nutně v tento den romantické gesto, ale vzhledem k tomu, že mi přítel dá kytku maximálně na narozky, trochu jsem po tom zatoužila.... no nakonec jsem připravila alespoň romantickou večeři týden po a ani jakože v rámci Valentýna, prostě jen tak :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)