Červen | photo diary

20:09

Měsíc prázdnin mně uplynul takovou rychlostí, že mám pocit jako bych celou tu dobu seděla v rychlíku. Nahromadilo se mi i docela dost fotek a to znamená co? že je čas na photo diary. Jéé. Osobně mám tenhle typ článků nejraději, takže doufám, že je máte rádi i vy. No nic, jdeme na to.

Vemte si ke čtení nějaké jídlo, nebo alespoň něco dobrého k pití, protože vás čeká opravdu hoodně fotek s jídlem, tak ať nemáte hlad. Vlastně by to spíš než jen photo diary, mělo být food photo diary.

Na začátku června jsme s bráchou navštívili Brno a to pro mě znamená i Starbucks. Vážně ráda tam chodím a nejčastěji si dám dávám jejich iced latte s mandlovým mlíkem, i když v poslední době celkem často vyhrává i Cold brew.



Jelikož mi letos skončila škola dřív, než obvykle (život po maturitě), měla jsem v červnu hodně volného času a to znamenalo jedinné - knížky. A konečně ne ty povinný. Přečetla jsem Bábovky, který byly fajn a  po 4 letech jsem se vrátila k trilogii The Hunger Games, který absolutně miluju a přečetla jsem je snad během týdne a půl. Docela by mě zajímalo, jste tým Peeta nebo Gale?




Jednou takhle v neděli jsme se s mamkou vydaly na takovou menší procházku, která nakonec měla něco přes 10km, ale šly jsme kolem nádherný louky a zakončily to jak jinak než na jídle.




U jídla ještě chvíli zůstaneme. Snažila jsem se začít jíst tak nějak víc normálně, protože co si budem, během maturit to bylo x tabulek čokolád a všeho možnýho. Já vím, já vím, zrovna ta topinka nevypadá moc reprezentativně, ale zbytek jídel byl docela zdravej.


Domácí jahody jsou nejvíc. 



Poprvé v životě jsem něco vyhrála a to ořískový máslo v soutěži na instagramu Aktinu. Máslíčko je od Natu a je arašídové s kokosem, od té doby je součástí mé snídaně každej den. 



Další můj food objev je Halloumi cheese, to je něco tak nezkutečně dobrýho. 



Samozřejmě tu nemůžou chybět západy slunka. 




Už se pomalu blížíme do finále. Nevím do jaké míry máte rádi oříškový másla a všemožný tyhle dobrůtky, ale jestli něco miluju, je to právě tohle. R3ptile přišel s dvěma novými Cheat spready a to Caramel mocha a Chai latte, ovšam jenom jeden zůstane ve stálé nabídce. To bych nebyla já, kdybych si neobjednala hned oba, ale zatím jsem ochutnala jen Caramel mocha, takže vám zatím nemůžu říct, který je můj favorit. 


S koncem školního roku máme spojenou takovou tradici - jezdíme na jídlo to nedaleké restaurace. Každý rok si tam pravidelně dávám smažený sýr, ale letos tomu bylo jinak.


A už jsme na konci. Můj brácha slavil 15cté narozeniny a babička mu udělala takovejhle úžasnej dort. Myslím, že nemusím říkat, jak moc dobrej byl.


To by bylo z mého června všechno. Doufám, že se vám článek líbil a budu se vás těšit zase příště u dalšího článku. 

Maris.



You Might Also Like

15 komentářů

  1. No ještě že jsem právě dosnídala :D Všechny dobroty vypadají úžasně! Nejvíc mě oslovily ty lívanečky. Dodatečně gratuluji k výhře! Je to super, když se člověku poštěstí něco takového vyhrát :) Dort vypadá úžasně, máte šikovnou babičku.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsi mi udělala chutě :O :) A knížky mi připomněli, že já už strašně dlouho nic nečetla :/

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  3. Bábovky jsem četla během jara a je to super knížka :) Doporučuju si přečíst i další knížky od Třeštíkové :) A ten dort z poslední fotky vypadá skvěle, hned bych si kousek dala ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. MŇAM! toľko fajného jedla :D hneď by som si dala :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  5. Ja tiež netuším, kam sa podel celý jún :D Jedlo vyzerá úžasne, hlavne tá torta! ❤
    PS: Za mňa jednoznačne team Peeta :D
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "WHERE TO BUY ETHICAL CLOTHING"

    OdpovědětVymazat
  6. Panebožee, to jídlo vypadá všude tak skvěle!
    Bábovky jsem četla, super knížka! :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  7. To jedlo vyzerá strašne chutne :) Na bábovky sa chystám, vyzerá to super!
    https://inainbratislava.wixsite.com/mysite

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný červen, ten dort je náááááádherný. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Mám rada takéto články, vždy si tam každý nájde to svoje. Ja som si v tomto tvojom našla hlavne to jedlo - mňam! A tá torta vyzerá úžasne. Inak jasné, že som bola team Peeta! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Uh to jedlooo a tá torta nakonci. Mňam!!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné fotky! :) Náhodou papáš moc pěkně a ta oříšková másla ti závidím, já si je momentálně nemůžu dovolit, ale jsem závislák, tak chodím kupovat levné obyč varianty z Albertu :D

    OdpovědětVymazat
  12. No tak ty lívance a dort? Hned bych si dala .. i když já bych teď snědla jakože skoro cokoliv normálního, jelikož mám po vytrhnutí osmiček a žiju na tekuté stravě už třetí den :/ :D :D

    Jinak fotky toho oranžovo modrého nebe jsou nádherné! Miluju, když se to takhle zbarví.
    Prosím prosím o názor na Bábovky? Pořád jsem se k té knížce nedostala a zajímalo by mě, jestli stojí za to čekání, až konečně nebude vypůjčená :D A já jsem rozhodně tým Gale a vždycky budu! I když přiznávám, že knížky mě oproti filmům vůbec nebavily..

    OdpovědětVymazat
  13. Já tak miluju jídlo! 😭😭 Mám hlad.. 😏😂 ale všechno to vypadá úžasně a chutně!
    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, na ty lívance jsem hned dostala chuť! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)