Zapečené těstoviny s brokolicí

15:07



Nevím, jestli jsem se v minulým životě narodila v Itálii, ale jinak si to nedokážu moc vysvětlit. Těstoviny obecně patří mezi moje absolutně nejoblíbenější druh jídla a mohla bych je jíst pořád na nejrůznější způsoby.

Protože ne vždycky máme hodně času na vaření a ne vždycky se nám chtějí vymýšlet složitý recepty, které obsahují miliardu ingrediencí, vzniklo jednoho dne i tohle jídlo. Možná si říkáte, těstoviny s brokolicí? kdo má sakra rád brokolici? ale ono opak je pravdou. Jo jasně, vždycky tu bude někdo, kdo brokolici vyloženě nemá rád (ahoj brácho), ale pokud vám brokolice nevadí, jsem si jistá, že vám bude chutnat.

Ingredience:

1 cibule
3 stroužky česneku
1 celá brokolice
300g těstovin 
1 zakysaná smetana
sýr
sůl

Postup:

Nejprve si nakrajíme cibuli, česnek a brokolici. Cibuli osmahneme do zlatova, přidáme a po chvilce přidáme brokolici. Přilejeme trochu vody, osolíme a necháme dusit. Mezitím si uvaříme těstoviny. Až nám brokolice změkne a těstoviny se uvaří, smícháme všechno v zapékacím plechu. Přidáme zakysanou smetanu a důkladně promícháme. Nakonec posypeme nastrouhaným sýrem, přiklopíme a dáme péct na 180 stupňů na 20 minut. Voilà, easy ne?


Maris.


You Might Also Like

11 komentářů

  1. Lehký a rychlý recept. To je přesně to, co vyhledávám :)

    OdpovědětVymazat
  2. mňam, takéto jednoduché recepty mám najradšej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňám! To musí být dobrý :) Taky miluju těstoviny ze všech nejvíc :D :D A brokolice mi chutná, ale jenom čerstvá, mražená mi nechutná vůbec :) Jinak taky teď mám k obědu zapečené těstoviny :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Mňaam, ja tiež úplne zbožňujem cestoviny a zapekané s brokolicou rovnako. Takisto aj s karfiolom a vlastne s čímkoľvek, čo nájdem v chladničke :D

    OdpovědětVymazat
  5. Podobný recept jsem dělala nedávno a bylo to skvělé!

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  6. I love broccoli and pasta... yummy!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  7. Milujem brokolicu ale zapekané cestoviny to už nie ale možno v tejto kombinácii to bude chutiť skvelo. Už aspoň viem čo uvarím cez víkend deťom a sebe :)

    AKO NAKOMBINOVAŤ ŠATY 5X INAK

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)