Blue elegance

12:41

Znáte takový ten pocit, když si jdete do nějakého obchodu a najednou uvidíte nějaký kousek oblečení a přesně víte, k čemu byste si ho vzali a že ho nutně potřebujete? Myslím, že určitě. Nestává se mi to často, ale čas od času ano. A přesně tohle byl případ téhle mé nové sukně, kterou jsem si koupila, abych měla v čem jít k maturitě.


Vlastně bych se vás chtěla zeptat, jste tým sukně nebo kraťasy? já dlouho byla jednoznačně pro kraťasy, ale v poslední době, čím jsem starší, tím víc objevuju kouzlo sukní. Je to příjemný na nošení, hezky to vypadá, my holky se v tom víc cítíme jako holky a prostě celkově na léto je to úplně ideální kousek oblečení. 

Když už jsme u těch sukní, tak jsem pro sukně těsně pod kolena. Už dávno neplatí, že to nosily jenom babičky. Obrovská výhoda je, že se vám nezvedne, když fouká vítr. A navíc to dobře vypadá.







top: Mohito / skirt: Reserved / shoes: CCC

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Přesně ten pocit poznám a stane se mi, když zrovna u sebe nemám tolik peněz, abych si danou věc mohla koupit. Sukně je nádherná a celkový outfit je moc hezký.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, ten pocit znám. Akorát ho mám vždycky jenom v tom obchodě, pak už ne :D Já teda pořád kopu za tým kraťasy, protože mi to přijde pohodlnější. Ale mám moc ráda dlouhé vzdušné sukně :) Sukně té délky, co máš ty nosit nemůžu, protože jsem mrňavá a hrozně to zdůrazňuje právě tu mojí trpasličí výšku a ne zrovna dlouhý a hubený nohy :D Ale tobě to moc sluší <3

    Paulina, the moon child

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší! <3 Já byla vždycky tým kraťasy, protože jsem celkově nosila spíše sportovní oblečení, ale čím jsem starší, tím více se začínám oblékat a cítit lépe v elegantních outfitech! Tenhle rok jsem nějak záhadně zhubla, takže na mně všechny kraťasy v šatníku trošku divně visí, takže jsem zatím vsadila na sukně a šaty. Sukně mám osobně radši nad kolena, ale i ty delší mají své kouzlo. :)
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  4. Maris, ty jsi prostě kočka! :) Outfitové články moc nemusím, ale ty Tvoje žeru :) Že Ty vždycky najdeš tak hezké sukně v tom reserved, to já tam vždycky narazím na styl, který se mi nelíbí :D Jsem hrozně ráda, že teď zase často vydávám články ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. V sukních pod kolena vypadam hrozně. Mám 156 cm a široký boky, fakt mi to nesluší:D. Vždy si přijdu jak největší ošklivoun světa. Jinak sukně je moc hezká, sluší ti :).

    Verča ze Ztracena v Praze I JAKÉ ZAJÍMAVOSTI JSEM NAŠLA V KVĚTNU?

    OdpovědětVymazat
  6. mas pravdu :) proc sukne jen ke kolenum? tahle delka je super. akorat ja jsem zjistila ze si musim na delku davat sakra pozor, nesmi byt ani moc kratka ani nijak dlouha k lytkum :D pak me zkracuje a proste nevypadam v ni dobre... mam ráda bud sukne dlouhe az ke kotnikum a nebo kratsi ke kolenum :) :) ne kazdy strih me postave sedne :)
    ta tvoje vypada nadherne a delka za me na jednicku :) asi sep ujdu podivat do reserved :D :) a celkove super. :) urcite jsi maturitu zvadla s prehledem

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji sukně, ale i šortky, obzvlášť když mám své dny jsou pro mě pohodlnější šortky... ale je pravda, že čím jsem starší tím také více a více nosím sukně a hlavně tedy šaty. Jinak tvůj outfit je dokonalý, tohle bych si dokázala představit i na sobě.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Doma mám niekoľko sukní, no všetky sú prevažne pod kolená. Krátke sukne neobľubujem, rovnako ako ani šortky. Musí byť naozaj neskutočne teplo, keď vytiahnem zo skrine niečo kratšie :D. Tá tvoja sa mi veľmi páči, najmä to spojenie vzoru a farieb ♡. Blog ma zaujal a pridávam sa k pravidelným čitateľom :).

    Karollinatom

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)