Sum up in photos #1

15:31

Určitě znáte to, když máte hodně fotek, které se vám k ničemu nehodí. Nehodí se do jinýho článku, ale přesto je chcete zveřejnit. Tenhle formát je jakési shrnutí poslední týdnů/měsíců ve fotkách, protože co nám řekne víc, než fotky?

Na začátku dubna jsme se vydali do Mandloňového sadu do Hustopečí. Kousek do Brna, navíc krásný počasí a ty rozkvetlý stromy jsou prostě krásný.




Moje oblibená snídaně to-go. Bílej jogurt, kakao, mražený lesní ovoce, med a kešu máslo z Dmka.


A všechno krásně kvetlo



Taky jsem byla na festivalu Ochutnej svět v Brně a zkusila jsem toho hodně, včetně černé zmrzliny u které doteď nevím, jestli mně chutnala nebo ne. 



A byly Velikonoce





Teď už jsme v době po mé maturitě, kdy už mám konečně klid. A dostala jsem další kytičku.


Nejoblíbenější bánánové smoothie - banán, mlíko, vanilkový extrakt, skořice 


Máte rádi takovýhle typ článků? 

Maris.

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Podobné články mám moc ráda :)) Rozkvetlé stromy jsou nádherné, mohla bych se na ně dívat celý den :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle články naprosto zbožňuju! Nejen, že můžeme nahlédnout do tvého každodenního života, ale pro mě je to také určitá dávka inspirace a dobíječ energie - třeba už teď vím, že si zítra musím udělat to banánové smoothie! <3
    Moc hezké fotky, gratuluji k úspěšné maturitě. :)
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, taky právě osobně mám tyhle typy článků moc ráda :) a děkuju :)

      Vymazat
  3. Tyhle články jsou super, člověk se toho díky nim o autorovi dozví kolikrát mnohem víc, než z článků normálních. Navíc když ty fotky jsou tak krásný, čte se to samo <3

    Paulina, the moon child

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou opravdu nádherné, vymazlené fotky hrající barvami. Krása ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ty rozkvetlé stromy jsou krásné. Na černou zmrzlinu jsem ještě nikde nenarazila. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky :)
    https://inainbratislava.wixsite.com/mysite

    OdpovědětVymazat
  7. Takéto články založené na zbierke fotiek mám moc rada, či už ich čítať alebo tvoriť. Máš veľmi pekné fotky a tie wafle, och bože, mňam
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) ty wafle byly fakt skvělý, pokud na ně někde narazíš, neváhej :)

      Vymazat
  8. Já tyhle random články mám ráda, ale pouze u lidí, který mám ráda a sleduju mě. Daný člověk mě musí zaujmout :) A Tvoje chci vidět! :D :) Také jsem dostala kytičku od přítele, jen tak k podpoře ve zkouškovém, bylo to od něj moc milé :) Užívej volno po maturitě!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš tak neskutečně hodná Míšo :) děkuju moc, kytička vždycky dokáže potěšit :)

      Vymazat
  9. Mám rada tyhle clanky s fotkami. Sady jsou krásné, miluji rozkvetlé stromy. A co se mi strašně líbí, tak ty tvoje fotky s hrneckem. Jednu z nich bych si dala hned jako profilovku :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) ty fotky s hrnečkem vznikly úplně čistě náhodou, ale byla jsem z nich úplně nadšení :D

      Vymazat
  10. Krásné fotky i příjemný článek :) A s černou zmrzlinou si do teď nejsem jistá ani já :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky, potřebovala bych umět tak pěkně fotit aspoň z poloviny, jako ty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)