Summer wishlist

12:48

Blíží se léto, i když za oknem do vypadá spíš jak říjen, ale musíme doufat v lepší počasí. Když si vzpomenu, jak bylo loni krásně, tak mě to fakt štve, ale bude líp. Já tomu věřím.

Léto si žádá i nějaké novinky do šatníku, tak jsme si říkala, že by nebylo od věci vám představit, co bych chtěla já.

Čelenky - nejen, že hezky vypadají, ale navíc drží vlasy, což všechny holky určitě ocení. A to nejenom, když fouká vítr.

Klobouk - už jeden vlastním, černej, ale už má nejlepší roky za sebou. Nikdy jsem na klobouky moc nebyla, ale teď je to moje must-have na léto

Sandálky - sehnat boty je fakt velký oříšek. Buď se mi žádné nelíbí a nebo si nějaké vyhlídnu ideálně něktde na pinterestu a pak jsem akorát zklamaná, když je v obchodě nenajdu. Sad story. 

Plavky - podobná story jako s botama, objednávat před internet nemám odvahu, tak doufám, že na nějaký hezký narazím. A taky doufám, že bude alepsoň pár dní na koupání.

New hair, new me - jsem přesně ten typ člověka, co si nerad stříhá vlasy a ještě víc nerad chodí ke kadeřnicím. Určitě to znáte: jenom konečky prosím - a najendou o 15 cm kratší vlasy. Každopádně jsem si říkala, že se překonám, protože to chce dodat těm vlasům alespoň nějaký tvar.

Co obsahuje váš letní wishlist? Máte důvěru ke kadeřnicím?

Maris.

čelenka, klobouk, šátek - H&M, ostatní - Pinterest

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Mě už dva roky stříhá mamka a nestěžuju si :D Akorát já chci vždycky jenom konečky :D Já teď nosím, když hodně svítí sluníčko, slamák z Benátek a je to úplně super. A je mi úplně jedno, jak na mě lidi ve městě koukají :D :D Ať se Ti vše podaří sehnat podle Tvých představ!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. S plavkama to mám stejně, jenže já ve všech vypadám jak brambora :D Takže je jedno, jestli je objednám nebo koupím v kamenné prodejně :D A ke kadeřnicím důvěru nemám, mám už léta jednu, kterou znám a když ta přestane stříhat, tak už nikdy ostříhaná nebudu :D Držím palce, ať si odškrtneš všechny body <3

    Paulina, the moon child

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, je tolik hezkých stylů plavek, ale co nadělám, když mi žádný nesluší :D jsem ráda, že nejsem jediná :D

      Vymazat
  3. I love summer accessories. Beautiful wishlist!
    I just followed your lovely blog :)

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sandálky jsem si sehnala minulý rok a plavky už mám nakoupené! Ještě jsem si nedávno objednávala troje kraťasy z H&M, které mi včera přišly a skvěle padnou, jupí!
    Já ke kadeřnicí chodím asi tak jednou za půl roku a ve většině případů jsem spokojená. Poslední rok mě ale doma stříhá babička, která to také skvěle zvládá a mně i mojí peněžence to moc vyhovuje. :D

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. No sandálky som si kúpila pred pár dňami :) A klobúk už putuje ku mne tiež :) ešte čo je na mojom wishliste je slamená kabelka aj keď jedna už ide ku mne tak ešte mám dve vyhliadnuté a tie budúci týždeň budem mať :) Ale zato plavky ma ani nenapadli :D takže musím popozerať aj po tých :D ešte že som si prečítala tvoj článok :)

    FAREBNÁ TYPOLÓGIA JE BLBOSŤ!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Já si plavky objednávám většinou na Astratexu, protože tam mají moc pěkné. Když jdu po obchodech, nikdy nenajdu to, co se mi líbí. Ale zase vím, že mi jejich spodní prádlo sedí a plavky taky. Ke kadeřnici nechodím moc často a když už jdu, většinou to chci postupně sestříhat a to mi zatím žádná nezkazila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Já si nedávno koupila plavky a kratasy z Aliexpress a možná sem měla štěstí, ale jsem spokojená a přišlo přesně to, co bylo na obrazku. A krásný sandálky mají teď v Deichmann, konečně jsem si po pár letech koupila pěkný a dokonce dvoje.

    OdpovědětVymazat
  8. ja som si nakúpila nejaké plavky v Tescu a New Yorkeri maju pekný a velky výber :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já si teď plavky plním. Doma jsem měla jedny kalhotky od setu který mi neseděl a koupila jsem si vršek, který čeká na poště. Tak doufám, že mi budou. Jinak za mě jsou plavky dobrý v HM, Bonprix a na čínských e-shopech, tam jsou docela i levné, takže když něco nesedí tak to tolik nebolí a když má člověk kliku naváže i spolupráci a pak ty investice tak hrozný nejsou. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne veci :) Vlasové doplnky sa mi momentálne páčia najviac

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)