DUBAJ part 2/3

14:54

Včera nám začalo jaro, což znamená (doufám), že se bude už jen a jen oteplovat a bude více svítit sluníčko. Dneska jsem tu s druhou částí o našem výletu (první část), tak doufám, že se vám bude dnešní článek líbit.

4. DEN
Dopoledne jsme strávili na pláži a kolem druhé hodiny jsme se přesunuli na pokoj. Měli jsme polopenzi, která měla výhodu v tom, že jste měli snídani a mohli jste si vybrat, jestli půjdete na oběd nebo na večeři. Častěji jsme využívali možnost toho oběda, jako právě i v pondělí.

Rozhodli jsme se, že odpoledne vyjedeme k hotelu Atlantis the Palm. Hotel se nachází na vrcholku uměle vytvořených ostrovů ve tvaru palmy. Na každém listu palmy, se nacházejí vily, jejichž ceny začínají na 21 milionech korun. Každá vila má pak svoji pláž. K Atlantisu jsme se dopravili monorejlem, což je něco jako vlak, ovšem jezdí jen mezi hlavní zastávkou a Atlantisem. Na vrcholku palmy je také aquapark, který patří právě tomuhle hotelu a chtěli jsme ho navštívit, pak jsme si to rozmysleli. Nejhezčí to bylo večer, kdy byl hotel krásně nasvícený a pořád tam zpívali ptáci. Přišlo nám to takové zvláštní a po chvilce přemýšlení jsme se shodli na tom, že v palmách kolem hotelu budou nejspíš zabudované reproduktory, aby to vypadalo, že pořád zpívají ptáci (smích).

5. DEN
První polovinu dne jsme opět strávili na pláži, ačkoli jsme už byli docela spálení, neodradilo nás to (smích). Tentokrát jsem nejeli taxíkem, ale řekli jsme si, že zkusíme využít službu hotelu - autobus na pláž, odjíždějící v 8:30. To znamenalo vstávání o trochu dříve než obvykle, každopádně jsme v pohodě vstali a ještě stihli úplně v klidu snídani.

A teď asi největší atrakce celé Dubaje - Burj Khalifa, největší budova na světě. Vstup do ní se nachází v největším obchodním centru na světě (Dubai mall), nachází se zde neuvěřitelných 1200 obchodů a všechny podlahy jsou zde z mramoru. Abychom nejezdili pořád jen taxíky, rozhodli jsme se pro cestu metrem. Co mi přišlo metru vtipné bylo to, že za žvýkání žvýkačky dostanete pokutu (smích). Ale zase tam bylo všude neskutečně čisto, stejně jako v celém městě. Kdybychom měli taková pravidla u nás, žilo by se tady úplně jinak. V obchoďáku se nachází aquarium se žraloky, ke kterému jsme se samozřejmě také museli jít podívat a ještě vodopád.

Teď už k samotné Burj Khalifě. Pokud pod ní nestojíte a nedíváte se nahoru, neuvědomíte si, jak obrovská vlastně je. Na pátou hodinu jsme měli koupené vstupenky do 125 patra a řeknu vám, mají tam hodně přísné kontroly, což je samozřejmě dobře. Dostáváme se k dalšímu dubajskýmu nej - nejrychlejší výtah, který vám do 125 patra dopraví za minutu. Výhled byl naprosto úžasný, i když jsme neměli zrovna moc štěstí na počasí, nebylo vidět do dálky, což nám ani tak moc nevadilo.

Poslední atrakce u největší budovy světa je fontána. Od šesté hodiny večer je puštěná každou půl hodiny a představení trvá tak pět minut. Bylo to naprosto úžasný. Viděli jsme tři představení a čím později jsme je viděli, tím krásnější byly. Vážně to stálo za to.

Pokračování příště :)
a na konci příštího článku na vás bude čekat i video z celého našeho výletu :)

You Might Also Like

4 komentářů

1. Jak se tak dívám, tak se můžu se svojí Anglií jít zahrabat když vidím Dubaj a ty tvoje fotky! Jsou super! Je to pravda, nebo se jen tak říká, že v Dubaji je to hrozně předražené? :D

1. Děkuji :)
      ono hodně záleží kam jdeš nakupovat, třeba taxíky jsou levnější než u nás. My chodili nakupovat do takového malinkého obchůdku vedle hotelu a tam byly ceny stejné nebo alespoň hodně podobné těm našim :)

2. Dubaj ma naozaj nikdy nelákal. Až asi tento posledný rok ma nejako začalo lákať sa tam pozrieť, keďže v podobnej krajine som nikdy nebola a zaujíma ma niečo také INÉ. Super článok, idem si pozrieť aj ten prvý :)

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)