Trendy - jaro 2017

13:51

Je březen a jaro se nezadržitelně blíží. Osobně mám tohle roční období ráda, ale až tak v dubnu - květnu, jak všechno kvete a už je teplo. 
Příští týden mně začínají jarní prázdniny (konečně) a už zítra odjíždím na celé prázdniny pryč. Kdo chce vedět kam, tak mě určitě sledujte na instagramu. Proč to říkám? Znamená to, že příští týden nebudou články. Sice s sebou notebook budu brát, ale nemyslím si, že budu mít moc času na to napsat článek. Hlavně si to tam chci pořádně užít a ne to prosedět u počítače (což si myslím, že chápete).

Tak a teď už k dnešnímu článku. Jarní trendy, všechny časopisy a internetové stránky se hemží tím, co bude letos na jaře in a co se bude nosit. Za mě se mi toho moc nelíbí, ale našla jsem i pár trendů, které se mi fakt líbí a o ty bych se s vámi chtěla v dnešním článku podělit :).

Výšivky/nášivky
Tohle jste nemohli přehlédnout. Začalo to bombry s výšivkami a ty se přenesly už i na košile, rifle, kalhoty, batohy a snad všechny věci, na které si vzpomenete. Tenhle trend se mi fakt hodně líbí, ale za mě tak na tričkách, nebo mikinách. Na riflích, to zas až tolik nemusím.

Volánky
Když jsem byla menší, tak jsem strašně nesnášela takové ty volánky na ramenout. Brr. Vždycky jsem to nechtěla nosit, což mě zůstalo i do teď. Co se mi ale líbí, jsou volánky jinde než na ramenou, je mi už jedno kde jsou, ale fakt se mi to líbí.

Pastelová růžová a modrá barva
Ani nevím, jak bych přesně měla vyjádřit to, jak moc se mi tyhle dvě barvy líbí. Přijde mi, že to tak nádherně oživí celá outfit, když si například vezmete bílé rifle a černý křivák, tak to vypadá naprosto nádherně. 

Choker
Co se chokerů týče, museli jste se se s nimi setkat snad 100%. Už je to v kurzu delší dobu a musím se přiznat, že se mi to zezačátku vůbec nelíbilo, ale už se mi to začíná líbit. Čím dál víc. Nejvíc mě baví to, jak je velké množství barev, tvarů, vzorů a myslím si, že si na své přijde opravdu každá holka. 


Síťované punčocháče
Líbí se mi to jen na jeden způsob a to, když má někdo hodně rozthané rifle a v těch dírách jsou právě vidět tyhle síťované punčocháče. To vypadá naprosto peckově.

Který trend nejvíce oslovil vás?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Výšivky, pastelové barvičky a volánky to opravdu můžu! Nemůžu se toho trendu s výšivkama nabažit. Síťované punčocháče se mi taky moc líbí ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně, jen tedy ty síťované punčocháče jsem nosila úplně stejně asi pět let dozadu a všichni si klepali na čelo :D je to celkem sranda ty trendy sledovat, i když já se podle nich moc neřídím. :) super článek!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jdu nějak mimo styl, mi se vždycky líbí co ostatním ne. :D Ale ty Choker jsou fakt super! Jsem ani nevěděla, že to má takový specifický název. Co se třeba mi líbí jsou krajky. Všelijaké trika s krajkami apod. Mám doma několik a rozhodně plánuji další.
    A jinak si pěkně užij prázdniny!:)

    OdpovědětVymazat
  4. mňa zatial dostali nášivky, aj som o nich písala :) aaale ružová a volánky sú skvelé tiež :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám výšivky ráda na všem, jevti takové oživení outfitu a ty punčocháče jsou top 😁 jinak jsem ti ještě chtěla říci, że máš skvělí blog!

    OdpovědětVymazat
  6. A já si až doteď myslela, že se mi ty výšivkové vzory moc nelíbí :D

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  7. První 4 trendy se mi líbí. Jen ty chokery se mi líbí jak které.
    Ty silonky nenávidím.:D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  8. skvelý článok! :) všetky tieto jarné trendy sa mi veľmi páčia :) hlavne pančuchy s roztrhanými riflami :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)