Jablečná buchta s drobenkou

15:18

Pátek a ještě venku krásně, no není to super? tento týden byl co se školy týče docela náročný a to hlavně pátek. Jaké máte plány na víkend? My jedeme s kamarádkou do Brna, konečně, domlouváme se od prosince snad (smích). Užívejte sluníčka :).


Tahle buchta je extrémně jednoduchá, ale já ji miluju. Mohla bych ji jíst vážně téměř pořád. Nepatří mezi ty úplně nejzdravější, ale stojí za to :D.

Budeme potřebovat:
2 hrnky mouky (já použila napůl normální a napůl špaldovou)
hrnek cukru (nebo jiného sladidla)
1 perlu (nebo heru)
1 vejce
lžička prášku do pečiva
mléko
6 jablek
skořice
drobenka

Postup:
Smícháme všechny přísady v misce, přilijeme trochu mléka a přidáme prášek do pečiva. Těsto nalejeme na plech, nahoru dáme nastrouhaná jablka a všechno to posypeme skořicí. Poté vše posypeme ještě drobenkou a dáme péct. Až se těsto nelepí na špejli, buchta je hotová :).




You Might Also Like

11 komentářů

  1. Mňam takéto klasické koláčiky sú vždy najlepšie :P ja už som teraz dlho nemala nič poriadne sladké :P

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, ta vypadá luxusně, v neděli vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduchá recepty jsou vždy nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá krásně a recept není moc složitý, což mám u buchet ráda :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, jednoduché recepty jsou nejlepší :)

      Vymazat
  5. Vypadá skvěle, jablka s drobenkou běžně nekombinuji.. asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud budeš zkoušet, tak mi určitě napiš, jak ti chutnala :)

      Vymazat
  6. Pořád přemýšlím, co dneska odpoledne upéct pro návštěvu na víkend... a tady tohle vypadá moc dobře :) díky za tip. Recept si s dovolením půjčím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)