What I eat in a day #3

16:10

Krásné pondělí,
víkend zase strašně rychle oběhl a máme tady nový týden a zaroveň pondělí, které hodně lidí nemá rádo. Já osobně taky nepatřím úplně mezi milovníky pondělí, už jenom proto, že máme ve škole osm hodin a celý den je docela náročný. Určitě mně napiště do komentářů, jestli patříte k většině lidí, kteří nemají pondělí zrovna na seznamu svých oblíbených věcí :).

SNÍDANĚ: banánový mugcake
OBĚD: květák s bramborama
SVAČINA: kokosový Alpro jogurt s mraženým lesním ovocem
VEČEŘE: salát s polníčkem, rajčaty, sýrem a avokádem

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Kiežby so maj ja mala takýto pestrý jedálniček. Ale keď ja mnoho vecí nemám rada :( Je to so mnou veľmi ťažké. Z tvojho výberu by som si pochutnala na kokosovom jogurte a karfiole (květák) ale aj to vo forme placiek.. Naozaj je to so mnou ťažké..

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak to nevím co ti poradit. Zkus třeba zkoušet upravovat různé potraviny, třeba ti nakonec zachutnají a najdeš si k ním cestu :)

      Vymazat
  2. Já tak zdravě tedy nejím :D
    Za to tě obdivuju :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hned by som si dala vsetko z toho :) a najme ten karfiol :)
    LIFE IN PCTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, mňam, mňam, vyzerá to neskutčne dobre :) ja mám pondelky celkom rada, beriem ho ako normálny deň :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, úplně mám chutě, vypadá to úžasně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, takové mňamky :) mugcake už jsem neměla ani nepamatuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)