Tvarohový cheesecake s borůvkami

15:20

Cheesecake trošku jiným způsobem. Když jsem poprvé ochutnala cheesecake s McDonalds nemohla jsem skoro ani uvěřit tomu, jak dobrý to je a že jsem to ještě nikdy předtím neměla. Chtěla jsem vyzkoušet udělat i svůj vlastní cheesecake, jenomže jsem nemla potřebně suroviny a tak jsem si řekla, že zkusím udělat něco, co by to mohlo alespoň vzdáleně připomínat (smích). A výsledek z toho vyšel až překvapivě dobrý. Mohli jste ho vidět i v mém článku What I eat in a day #1.


Potřebujeme:

  • 150g ovesných vloček
  • 2 vejce 
  • mléko (voda)
  • med (nebo jiné sladilo)
  • 500g tvarohu (dvě vaničky)
  • menší kelímek jogurtu
  • borůvky (nebo jiné ovoce)
  • olej na vymazání formy


Postup:

Vločky rozemeleme na mouku a smícháne s vajíčkem a jednou lžící medu. Podle konzistence poředímě mlékem nebo vodou. Těsto by mělo být tužší konzistence. Následně těsto natlačíme na dno vymazané formy a ujistíme se, že je rozprostřeno po celé ploše, nejlépe tak, aby bylo na okrajích širší než uprostřed. Dáme péct na 180 stupňů na 10 minut.
Mezi tím, co se nám základ peče smícháme v misce tvaroh, vajíčko, dvě lžíce medu a jogurt. Všechno důkladně vyšleháme. Následně vyndáme základ z trouby a obsah misky vylejeme do formy. Vršek ozdobíme borůvkami nebo jiným ovocem. Pečeme na 180 stupňů 20-25 minut. 


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Jdu na něj, sice jsem včera tvarohový koláč dělala, al tohle chci zkusit, je i krásně nazdobený a vyfocený! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě zkusím, vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle vypadá taky moc dobře :) borůvky mám hrozně ráda :)
    Máš tu pěkné články :) kdyby se ti líbil můj blog, můžeme dát vzájemný odběr?! :) budu ráda, když se ke mě mrkneš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)