Long dress & gala

13:16

Dneska bych vás chtěla přivítat u dalšího článku ze série Ischia, tentokrát takový napůl outfit napůl food článek. 

Nevím, jestli to víte, ale italové slaví letní silvestr. Já o tom neměla vůbec tušení, ale je to prý svátek na oslavu dne sklizne (cítím se jak v Hunger games) a připadá to přesně na půlku srpna. Aby jste si to dokázali alespoň trošku představit, hotely připravují speciální galavečery s nejrůznějšími specialitami, různě po ostrově jsou párty a nechybí ani ohňostroje. 

Musím se přiznat, že ještě minulé léto jsem nebyla moc sukně/šaty tým a většinu času jste mě mohli vidět v kraťasech. Letos je to nějakým zázrakem úplně jiný, sama to moc nechápu, ale za celé léto jsem na sobě neměla riflové kraťasy. Mohem radši nosím sukně a šaty, jen mně trvalo devatenáct let, než jsem přišla na to, že je to mnohem komfortnější. 

Na ten už výše zmiňovaný galavečer jsem vytáhla svoje jediné dlouhé šaty, které mám od minulého roku, ale nikdy jsem je na sobě neměla. Měla jsem trošku obavu, jestli si na ně nebudu šlapat, ale byl to mnohem pohodlnější outfit, než jsem čekala. 


šaty: manzara
nášnice a náramek: H&M
boty: mallorca 


Co se večeře týče, čekal nás food bar s nejrůznějšími smaženými specialitami, a pak následně pětichodové menu a poce byly tak obrovský, že se to skrátka nedalo všechno sníst. 

Mořské plody a všemožné potvůrky mně úplně nevadí, ale čeho je moc, toho je příliš. Osobně mi jídlo moc nechutnalo, až na krevety a dezert. Co oceňuju, je ta práce, co si s tím hotelový personál musel dát, protože to měli nádherně připravený, jen je škoda, že dávali tak velké porce. 

Ohňostroje po celé obloze, byly takovým příjemným zakončením celého večera, po kterých jsme se naprosto přejedení doslova odvalili na pokoje a snažili se spát :D. 
Jak jste na tom vy a mořské plody? máte je rádi, nebo je nemůžete ani vidět?

M.









You Might Also Like

11 komentářů

  1. Aj ja som si toto leto našla cestu k šatám! Tie tvoje sú nádherné; a ani som nevedela, že Taliani niečo také oslavujú :D ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "DAILY SELF CARE"

    OdpovědětVymazat
  2. tie šaty sú krásne a veľmi ti pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty sú prekrásne, vždy sa mi páčil tento strih. :) A jedlo vyzerá dokonalo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie šaty sú dokonalé, ja mám niečo podobné :) A to jedlo mňamka. Teraz som jedla ale asi si idem ešte niečo dať :D

    AKO SI NÁJSŤ SVOJ ŠTÝL?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) to je právě zrádnost takovýchle článků, člověk má hlad ani neví jak :D

      Vymazat
  5. Ty šaty ti neskutečně sluší, moc krásné fotky! S tím jídlem jsi mi udělala i pěkné chutě, mňam! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Svedčí ti to. :) A to jedlo vyzerá famózne. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzeráš krásne! Šaty sú nádherné a moc ti pasujú!!💖
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  8. Mě teda moc mořský plody nejedou :D Myslím, že pěti chodové menu by nesnědl snad nikdo. Muselo to být strašně jídla :D Šatičky Ti moc sluší!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)