My summer morning routine

8:54

Prázdniny se nám pomalu (vlastně docela rychle), ale jistě blíží ke konci a já nachápu, jak je možné, že to zase tak rychle uteklo. Ještě víc nepochopitelné pro mě je, že jdu na vysokou. Chápete to? Přesně si pamatuju, jak jsem přecházela na druhý stupeň základky a jak jsem si připadala hrozně dospěle. Mnohem víc, než teď. 

Každopádně ještě než prázdniny skončí, tak bych se s vámi chtěla podělit o moji prázdninovou ranní rutinu, která se od té běžné docela liší.

Jistě to znáte, nikdo nemá rád uspěchaný rána a brzké vstávání. Nebo alespoň já takového člověka neznám. Každý si chceme pospat a nemáme rádi zvuk budíku, který nás probudí ideálně ještě uprostřed nějakého dobrého snu.


Moje prázdninové dny se od sebe moc neliší, co se ranní rutiny týče. Myslím si však, že mít rutinu je něco fakt hodně důležitého. Pomáhá nám to udržovat jakýsi pomyslný řád, který i o prázdninách je potřeba. Co si budeme povídat, docela rychle se dá sklouznout k promarněným dnům.

Vstávám většinou v rozmezí půl 9 až půl 10. Nejsem zrovna ten typ, co by byl ranní ptáče, jsem spíš sova a ráno si ráda pospím. Půl desátá je pro mě takový pomyslný strop, protože když spím déle, tak se cítím o to víc unavená. 


Následně moje kroky vedou do kuchyně, pro skleničku vody nebo čaje. Dřív jsem měla ve zvyku pít každé ráno vodu s citronem, ale poslední dobou na ni vůbec nemám chuť. 


Samozřejmě jako všichni, i já ráno koukám si sociální sítě, co se přes noc (ne)událo. Snažím se to nedělat úplně hned po probuzení, ale až tak 15-20 minut. 


Až už vím všechno potrěbné, vedou moje kroky směr kuchyň k přípravě snídaně. V poslední době jsem si moc oblíbila různé kaše, ať už klasickou ovesnou, kukuřičnou nebo třeba jáhlovou. Postup je vždycky stejnej. Přibližně 40g kaše nasypu do kastrolku, přidám nějaké mléko a vařím do zhoustnutí. Poté přidám protein (nejčastěji vanilkovej od Bodylab), nějaké ovoce a oříškové máslo. Celé si to odnesu do obýváku na sedačku, kde si to sním. 


Najezená a spokojená odcházím do koupelny, kde si vyčistím zuby a umyju obličej. Patřím mezi tu skupinku lidí, která prvně snídá a až pak si čistí zuby. 



Tady ta každodenní část končí. Odeberu se do pokoje, kde se buď převleču do něčheo pohodlného, nejčastěji kraťasů a trička a v případě, že někam jedu, tak se ještě namaluju, obleču a odcházím.

Máte taky ranní rutinu? 


M.

You Might Also Like

18 komentářů

  1. V poslednej dobe vyzerajú moje rána vždy inak – niekedy som hore už pre ôsmou a dám si záležať na tom, aby som si spravila chutné raňajky, prečítala pár strán z knihy a aspoň desať minút sa venovala jóge; inokedy vstanem až o desiatej (pretože do neskorej noci som pozerala film), vôbec nič sa mi nechce robiť a zjem prvú vec, ktorú vidím :D ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "ČAJOVNÍK SHAMPOO BY NAVIA"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím o čem mluvíš :D když koukám večer na film, tak se pak taky budím pozdějc :D

      Vymazat
  2. Mám to podobné ako ty, len po zobudení prezerám sociálne siete v posteli :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Má ranní rutina je hodně podobná tvojí, bez dobré snídaně se taky neobejdu. Často musím mít i kávu, ale poslední dobou se to snažím omezovat :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja to mám dosť podobné ako ty, až na to, že ja som ranné vtáča. Chodievam spávať skôr a toto leto som si zvykla vstávať už okolo šiestej/siedmej ráno, keďže chodím cvičiť alebo behávať a v tých horúčavách sa už neskôr nedalo ani existovať, nieto ešte sa nejako hýbať. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takhle ráno by mě z postele nikdo nedostal :D je pravda, že nějakej pohyb je přes den vyloučenej, ale já to praktikuju spíš večer :D

      Vymazat
  5. Já vstávám denně v půl 6 a vůbec mi to nevadí. Jsme s přítelem ranní ptáčata a i o víkendu máme problém vydržet ležet alespoň do 7 :-) teď po dovolené patří mezi moji rutinu promazávání celého těla, aby opalování dlouho vydrželo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, o půl 6 mám ještě půlnoc, ale když vám to vyhovuje, tak proč ne :) podle mě je skvělý vstávat brzo, pak je ten den mnohem delší :)

      Vymazat
  6. Také po ránu kontroluji sociální sítě a maily, chtěla bych se ale tohoto zlozvyku zbavit.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též bych to chtěla omezit, vím, že přes školní rok mi to jde lépe :)

      Vymazat
  7. Ranní rutina je pro mě dost důležitá a u mě právě nesmí chybět voda s citronem a zelený čaj ❤️.

    OdpovědětVymazat
  8. Já si teda zuby taky čistím až po snídani. Nechápu, kde to dělá obráceně. Vždyť to jídlo je pak tak strašně hnusný :D Vzhledem k tomu, že i o prázkách chodím do práce, tak mé dny určitě proměrněné nejsou :D Na kaše v létě vůbec nemám chuť. Ujíždím na různých buchtách.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, pak ta chuť pasty akorát skazí tu dobrou snídani :D kaše jsem celej červen a červenec nemohla ani vidět, ale v srpnu jsem si k nim zase našla cestu :D na buchtách ujíždím odpoledne u kafe :)

      Vymazat
  9. Rána máme dost podobná, akorát sociální sítě si prohlížím ještě v posteli, po probuzení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Kašičky tedy moc nemusím, maximálně ovesnou.
    Moje rutina je taková, že vstávám v nejpozdější možný čas, vykutám se z postele, udělám si kafe a snídani, což je většinou jogurt s musli nebo s ovocem. Vyčistím zuby, opláchnu se obleču a ťapkám na brigádu. Občas si ještě stihnu vyčistit pleť krémem.. Jinak se moc nelíčím, o to mám rychlejší přípravu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovesná je skvělá :)
      Když chodím na brigádu, tak se taky nelíčím, ušetří to vážně hodně času :)

      Vymazat
  11. To vstávání ti závidím, to já takhle vstávám max o víkendu, či dovolené :-D v tomhle mi prázdniny šíleně chybí.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)