Weekend vibes

9:25

Je pátek večer, já právě dokoukala první díl ze třetí série 13 reasons why a pustila si Lego house od Eda Sheerana. Tu písničku miluju, stejně jako to jeho nové album. Někdo říká, že to není Ed, ale mně přijde ža neuvěřitelný, že ať jde o jakýkoli žánr, tak ta jeho písnička je vždycky skvělá. 

Jak si tady tak sedím, tak mě napadlo, že bych vám mohla ukázat takovej můj řekněme víkend, nebo spíš sobotu, která byla nejznajimavější. Popravdě se mi víkendy o prázdninách trošičku stírají s běžnými dny a není tam tak velký rozdíl, jako když chodím do školy.

V pátek večer jsem po dlouhé době s kamarádkama vyrazila na akci. Nejsem úplně takovej ten party typ, ale čas od času si jdu ráda zatancovat. Nevím, do jaké míry znáte vesnické zábavy, ale je to docela dobrej druh zábavy na víkendový večer. 

Jestli je tady někdo, kdo čte blog už nějakou dobu, jistě víte, že miluju západy slunce a že v pátek byl vážně nádhernej. 


Zábava byla skvělá, vyšlo počasí a ještě ve dvě hodiny ráno bylo krásný teplo. Nejsem zrovna moc velkej fanoušek alkoholu, ale i přes to, se mi vážně nechtělo v sobotu ráno vstávat a vylézt z postele. Dopoledne jsme pak s bráchou šli skládat dřevo, které prostě potřebuje poklidit, ale abych byla upřímná, bavilo nás to jen hodinu a moc jsme toho neudělali, ale máme ještě týden než půjde do školy, věřím tomu, že to zvládneme. 


Nevím jak to máte po akci vy, ale já jsem vždycky hrozně unavená, když jdu spát později než o půlnoci. Proto jsem značnou část odpoledne strávila jak jinak než koukáním na 13 reasons why. Vážně vám ten seriál doporučuji. 

V sobotu taky slavil strejda narozeniny a tak jsem šla na oslavu, kde moje nejšikovnější sestřenice dělala domácí hamburgery a byly fakt naprosto skvělý. Zbytek dne byl ve znamení vína a dobrýho jídla. Určitě znáte rodinný oslavy ne? 

Neděle byla pro mě ve znamení odpočinku po docela náročných uplynulých dnech :D. Odpoledne jsem se byla akorát podívat za tetou na chatě a večer za babičkou a dědou. 

M.



You Might Also Like

15 komentářů

  1. Páni, tie domáce hamburgery vyzerajú neodolateľne, kým som neprečítala text bola som v tom, že sú z reštaurácie, ktorú musím vyskúšať! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadaly nejen dobře, ale navíc i skvěle chutnaly :)

      Vymazat
  2. Ten západ slnka bol fakt perfektný. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi přijde, že Edovi sedí snad úplně každý žánr a jeho nové CD úplně zbožňuju ♥ Seriál 13 Reasons Why mám taky ráda, zrovna dneska jsem se dívala na první díl třetí série :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ed je prostě skvělej :) taky teď koukám na třetí sérii a super :)

      Vymazat
  4. Když jdu spát později než jsem zvyklá, mám to úplně stejně. Druhy den nejsem moc použitelná :D Moc hezké fotky a ten burgr bych si hned dala. Vypadá skvěle :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  5. Také nejsem zrovna párty člověk, ale jednou za čas je to skvělé na odreagování, to souhlasím :) Hezké fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Eda už pár rokov nepočúvam, iba sem-tam sa mi pustí nejaká pesnička od neho na youtube. Je super, ale už rada počúvam iné žánre :) S víkendami som na tom cez prázdniny podobne - väčšinou to pre mňa znamená návštevu babky, prípadne nejaký rodinný výlet. A party človek tiež až tak nie som, ale keď je dobrá spoločnosť, rada niekam idem :D Burgre inak vyzerajú super! Mám taký malý sen, že ich raz doma spravím a aj upečiem doma žemle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslouchám tak nějak všechny žánry :) kdyby jsi chtěla, můžu ti na ty housky sehnat recept, jsou taky domácí :)

      Vymazat
  7. Už se také těším na třetí sérii, myslím, že se na ni pustím hned dnes! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Burger vypadá naprosto luxusně. 13 reasons why jsem ještě neviděla a měla bych se co nejdříve podívat, už mě to dost láká. (myslím tím ty nový díly)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že jste to dřevo stihli dodělat a nezaháleli jste :D Také jsem včera byla na oslavě babičky, slavila narozeniny a bylo to moc fajn se zase se všemi vidět :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)