Sunday brunch

9:11

Neděle. Konec týdne, kdy se většina z náš připravuje na následující týden. Já mám neděli celkem ráda, poslední dobou jsem z ní udělala takový dejme tomu self-care day, kdy si udělám peeling obličeje, nalakuju si nehty a podobné věci.

Co mám ale ještě radši, jsou víkendové snídaně. Nikdy jsem nebyla nikde na brunchi a ráda bych to v budoucnu napravila. Doma si brunch taky zas tak často nedělám, ale protože jsem o víkendu vstávala poměrně pozdě, přišlo mně to jako úplně skvělej nápad.


Udělala jsem si tedy proteinový trhanec. Recept originálně je na proteinové palačinky z instagramu @onlyajvn.

INGREDIENCE

25g proteinu
10g kokosové mouky
20g celozrnné špaldové mouky
1 vejce
150ml mléka 

POSTUP

Postup je hrozně jednoduchej, jako u klasických palačinek. Vše smícháme dohromady a opékáme na pánvičce z obou stran přibližně 2-3 minuty. Vyšly mně z toho tři palačinky, které jsem natřela skvělým Pro crunch spread, který jsem dostala od Aktinu jako dárek k nákupu a panebože, to chutná přesně jak nutela. 
Pak už jsem palačinky jenom natrhala, nahoru dala meruňky a místo cukru posypala vanilkovým proteinem. 

Řeknu vám, takovéhle jídlo vám dokáže vážně hodně zpříjemnit ráno a skvěle nastartovat nedělní den, i když vstáváte jako já v půl jedenácté. 


M.


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Mňam to vypadá skvěle, nikdy jsem trhanec ještě nejedla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle, mňam! To "máslo" nebo jak se tomu říká chci taky vyzkoušet. Teď mám Snickers máslo od Ladylab a taky je moc dobrý. :)


    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda nutellu, tak určitě vyzkoušet :) příjemně tě to překvapí :)

      Vymazat
  3. To vypadá famózně. Reálně uvažuju, že si je zítra udělám! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, hned bych se do nich zakousla. Vypadají skvěle.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to pěkně, já takhle jím právě ty proteinové palačinky, ale ze sáčku. Nejlepší jsou od Nutrend.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to úžasně, to musí být dobrota! :))

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá úžasně! Já dneska snídala palačinky, i když to taky v jednu chvíli vypadalo, že to bude trhanec :D Dala jsem si je s tvarohem a borůvkovou marmeládou. Ta byla tak úžasná! Mám ji ze zdravé výživy a na 100g má jen 108 kcal a ta chuť je skvělá. Akorát není moc mazací, jsou v ní celé kusy borůvek :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)