Hello from Ischia

19:11

Moře, sluníčko, neskutečný vedro, to všechno k létu neodmyslitelně patří. S rodinou každý rok jezdíme někam k moři a letos jsme se vydali na Ischii - malý ostrov kousek od italské Neapole. 

Letadlem z Prahy jsme přeletěli do Neapole, kde jsme nasedli na trajekt a po hodině plavby přistáli na březích ostrova Ischia. Už po pěti minutách nám bylo jasný, že zrovna málo lidi tady nebude. No. Trefili jsme se zrovna do doby italských prázdnin a dovolených, takže si to myslím dokážete živě představit. 

Další věc, na kterou jsme hodně brzy přišli. Italové a dopravní předpisy. Něco takového nejde skoro dohromady. Takže si nemyslete, že když jste na přechodě, máte přednost. Dost možná by to byla vaše poslední cesta přes přechod. 

Uvidíme, co nám týden na Ischii přinese, máme v plánu pár zajímavých výletů a hodne zmrzliny, pizzy a těstovin. Protože prostě Itálie. 

M.






You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásné fotky, užívejte dovolenou naplno! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, mám pocit, že jsem o ostrově už slyšela.:) Jinak já byla také v Itálii, ale divný bylo, že těstovin až tolik v nabídce neměli...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že sis dovolenou patřičně užila! Já si jdu přečíst další články :) Už jen podle těch posledních fotek to tam muselo být super.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)